Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står foorskjellige sånne innsamlings containere rundt om. men hvilke er det "best" å gi til? uff, fretex, redd barna osv...??

Anonymkode: 2ed93...bea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaster alt. Fretex selger det bare videre for en dyrere pris. Hvis det faktisk hadde gått til veldedighet hadde jeg gitt.

Anonymkode: a9d98...4fb

AnonymBruker
Skrevet

Gir til Gjenbruken siden det er nærmest. Og nei, de selger ikke lett gjenkjennelige klær og ting i den butikken det blir levert til, men bytter med andre butikker.

Anonymkode: e2f87...394

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir til en organisasjon som hjelper vanskeligstilte i lokalmiljøet, de heter Hjelp Oss Å Hjelpe. Vet ikke om de finnes andre steder. 

Anonymkode: d70ea...e6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kaster alt. Fretex selger det bare videre for en dyrere pris. Hvis det faktisk hadde gått til veldedighet hadde jeg gitt.

Hva tror du Fretex bruker pengene til?

Anonymkode: b8556...1b2

• Liker 1
Skrevet

De har bokser fra kirkens bymisjon der jeg bor, så gir der

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvsagt selger de det til så høy pris som mulig. Det gir mer penger til gode formål. Trengende kan få klær fra Fretex før varer sendes til butikk.

Lavere priser betyr enten lavere lønn til ansatte eller mindre overskudd som går til gode formål, eller både og.

Anonymkode: 6b386...d35

• Liker 1
Skrevet

Jeg legger i enten Fretex eller Røde Kors containere. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gir bort til røde kors og frivillige hets sentralen,  eller brennes hvis det ikke er til å bruke videre

Anonymkode: efa61...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...