AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Jeg er 50 år men er plaget med kviser. Ikke mange kviser. Men nå har jeg en stor innvendig kvise på nesen. Den er så vondt og rød. Har hatt den flere ganger. Noen råd? Anonymkode: c2731...f1e
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Må vel bare gå sin gang, eventuelt prøve å klemme hull på den vha en q-tips dersom den er moden. Anonymkode: 626b5...0ff
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Jeg bruker acne plaster. Liker de fra by wishtrend. Anonymkode: 9dad6...e66
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Går den bort innimellom? Anonymkode: b6ef8...bc2 Ja, går bort og kommer tilbake. Den er liksom underjordisk og kan ikke klemme ut gørr fra Anonymkode: c2731...f1e
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Ville prøvd Differin som er på resept først da. Anonymkode: b6ef8...bc2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Ville oppsøkt hudlege eller hudpleier Anonymkode: 5acc1...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå