Gå til innhold

Den j**la naboen!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min nabo mater også fuglene. Han har innekatt (i blokk), og vil "lage underholdning for katten", slik at den har noe å se på når den kjeder seg. Resultatet er at fuglene spiser hos han, og driter ned balkongmøblene mine. Hurra!

Anonymkode: f3028...024

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 11.36):

Minner meg om en tulling her i byen som titt og ofte blir sett med en full bærepose med brød han deler ut til byens fugler. Med resultat masse fugledrit og ansamling av rotter. 

Anonymkode: 41194...22d

Blir summen av fugledritt større av matingen🙃

Anonymkode: 2df94...c48

AnonymBruker
Skrevet

Fortsett å ring kommunen å si at det er sjenerende for naboer, dere krever at de gjør noe! Få med flere naboer på laget. Fikk ikke med meg om dere bor i ett boretslag/sameie men isåfall er det bare å vedta at det ikke er lovt å mate måker i vedtektene (tullete men noen gang er det nødvendig), eventuelt press kommunen til å møte på styremøte. 

Anonymkode: b9354...f43

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 22.7.2025 den 9.36):

Den jævla naboen, ja.... En av mine naboer, uvisst hvilken foreløbig (bor i blokk), har gitt seg til å synge. Har hørt det flere ganger i det siste, og det er ikke vakkert, for å si det sånn. Skjærende falskt, men vedkommende synger av full hals og kaster seg ut i strofene som om de vakreste toner kommer fra halsen deres.

Det pågikk nå nettopp igjen, klokka halv ti på formiddagen, og jeg var i ferd med å hive på meg mer klær (sitter lettkledd pga sommervarmen) og trampe ut i gangen for å lokalisere Den Syngende Gjøken og si noen sannhets ord... men akkurat da jeg grep etter buksene, stoppet ulyden.

Makan altså. Den jævla naboen. 

Høres ut som ei viss ei vi hadde til nabo. Vi flytta til slutt. Etterpå fikk en annen nabo nok og brølte henne midt i fleisen, da flytta hun.

Anonymkode: b6d1a...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...