Gå til innhold

Jeg er helt forelska!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så kult at du fikk flere kjoler i posten forrresten, så det er mulig å pröve hjemme för man bestemmer seg. 

Likte ryggen på den förste veldig godt forresten, det glemte jeg å skrive i det förste svaret mitt.

Ja, ikke sant? Kjempegrei dame jeg snakka med på telefonen altså! Jeg skulle egentlig ringe å forhøre meg litt bare, så sa hun at hun kunne sende tre kjoler og noen sjal så jeg kunne prøve. Også betalte jeg for den billigste bare. Skulle sende de tilbake så snart som mulig. Det går an å bestille på nett når man får så god hjelp! Skal anbefale denne siden til alle jeg vet om som skal gifte seg jeg ja! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også den første var finest. Den så veldig elegant ut.

Skrevet

Likte også den første best, men snøring er nok mest praktisk hvis du er gravid, for man vet aldri hvordan magen vokser (tro meg, var ENORM i 6 mnd sånn helt plutselig ;)) Så da er det vel enklere å stramme til kjolen slik at den sitter perfekt. Og det er veldig viktig. Det var kjempefine kjoler begge to! Lykke til med valget :)

Skrevet
Likte også den første best, men snøring er nok mest praktisk hvis du er gravid, for man vet aldri hvordan magen vokser (tro meg, var ENORM i 6 mnd sånn helt plutselig ;)) Så da er det vel enklere å stramme til kjolen slik at den sitter perfekt. Og det er veldig viktig. Det var kjempefine kjoler begge to! Lykke til med valget :)

Takk for det!

Det hjelper ikke så mye med den type snøring når det gjelder å stremme inn, for det er glidelås til midt oppå ryggen. Det kan derimot være greit å få tilpasset lengre oppe ved hjelp av snøringen når det gjelder bysten- den kan jo endre seg den også... ;)

Uasnett, så skal jeg prøve å få tak i syerske en uke før bryllupet for å tilpasse kjolen. :)

Skrevet

Jeg likte nr. 2 best da. Og ja, hun som har den butikken er kjempekoselig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...