Gå til innhold

Jeg er helt forelska!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg tilsendt 3 brudekjoler og noen sjal jeg har bestilt fra bryllupsweb.no. Jeg har prøvd de, og jeg har forelska meg i to av de!! Hvordan går det an å velge den ene fremfor den andre da? Rimelige var de også! OG jeg så hot ut, enda jeg er 5 mnd gravid! :sjarmor:

Hva har dere gjort for å bestemme dere hvis dere har måttet velge mellom to som dere er forelska i?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Oj, kan du ikke vise oss bilde av kjolene??

Jeg har enda tilgode å se en brudekjole som får bruden til å se HOT ut.

(Eller legger du kanskje noe annet i ordet hot, enn det jeg gjør??)

Skrevet
Oj, kan du ikke vise oss bilde av kjolene??

Jeg har enda tilgode å se en brudekjole som får bruden til å se HOT ut.

(Eller legger du kanskje noe annet i ordet hot, enn det jeg gjør??)

Tja, ikke HOT som i sexy kanskje... Men som i at jeg så skikkelig bra ut i de! De kledde meg virkelig. ;) Det er enkle kjoler, noe jeg ville ha siden vi skal ha et ganske lite og enkelt bryllup. Det er bilder av de på nettet, men der ser man desverre ikke detaljene så godt, da... Jeg syns de bare så "OK" ut da jeg så de på nettet, men etter å ha prøvd de... :sjarmor: Skal se om jeg får til å legge inn link jeg!

Skrevet

Litt off topic: men jeg såg overskriften om ei som var forelske og skulle gifte seg.

Jeg syntes bare det var litt søtt, så jeg ønsker deg lykke til. Uansett hvilken kjole du velger så er det deg han er glad i. Han synes du er vakker uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Begge var fine,men jeg likte den nederte best. Utrolig fin bak, og veldig elegant!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Den første synes jeg var kjempefin. Enkel og klassisk.

Skrevet

Jeg syns den første var finest!

Selvom jeg er helt forelsket i MaggieSottero sin korsett snøring i ryggen (med breie "sløyfebånd") syns jeg ikke er smale snorene var hverken stilig eller elegant.....

Skrevet
Jeg syns den første var finest!

Selvom jeg er helt forelsket i MaggieSottero sin korsett snøring i ryggen (med breie "sløyfebånd") syns jeg ikke er smale snorene var hverken stilig eller elegant.....

Enig. Jeg syns de smale snorene gjorde at den så litt billig ut... Får litt assosiasjoner til de toppene med bar rygg som var in i 2001 eller når det var...

Men den förste syns jeg var fin!

Hvis valget stod mellom flere kjoler hadde jeg gjort akkurat som du har gjort nå, lagt det ut her.

Skrevet
Enig.  Jeg syns de smale snorene gjorde at den så litt billig ut...  Får litt assosiasjoner til de toppene med bar rygg som var in i 2001 eller når det var...

He he...det var det jeg tenkte og men ikke helt turte å skrive.... :klem:
Skrevet
Litt off topic: men jeg såg overskriften om ei som var forelske og skulle gifte seg.

Jeg syntes bare det var litt søtt, så jeg ønsker deg lykke til. Uansett hvilken kjole du velger så er det deg han er glad i. Han synes du er vakker uansett.

Så koselig melding! Takk skal du ha! :klem:

Skrevet

Takk for svar dere!

Kan ikke si meg enig i at den med stropper ser "billig" ut da, men nå er det jo bare jeg som har sett den i virkeligheten også da. ;)

Skrevet

Jeg likte også den første best, hvis du ikke har bestemt deg ennå! Den så veldig lekker ut bak, med detaljene og alt!

Skrevet

Tone - hadde tenkt å legge til det jeg også....det ser jo ofte annerledes ut IRL....

Det var de tynne snorene jeg "ikke likte" - ikke det at det var snøring liksom...

Lykke til m valget :)

Skrevet

Begge to var veldig pene. Men jeg falt mest for den første, selv om jeg likte snøringen bak på den andre.

Lukka til :)

Skrevet

Takk for alle svar! :)

Det var den første jeg prøvde først, og jeg ble helt forelska. Jeg syntes den var helt nydelig, og detaljene (som desverre ikke vistes så godt på bildet) var helt nydelig! På sjalet er det samme mønster som bak på kjolen. Men denne var både for lang og altfor stor i bysten til meg (ennå iallfall, jeg ammer trolig når jeg skal ha den på den store dagen! :sjarmor: ), og dermed satt den ikke helt 100%, selv om den kledde meg. Dette skal uansett tilpasses hos syerske da, når det nærmer seg.

Den andre derimot, satt som et skudd. Helt som støpt. Dermed var også denne utrolig fin. Denne hadde også en litt "kaffefarge" den er mørkere enn på bildet, og fargen passet meg veldig bra siden jeg har brune øyne.

Det var derimot den første jeg ble forelska i først da... :ler: Bra mamma kommer i helga, så får hun også se! Skal ta bilder av meg i kjolene og sende til brudesalongen også, for å høre hva hun syntes jeg kledde best (selv om det er MINE valg det faller på til slutt! ;) ).

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns den første kjolen var den mest elegante og den jeg likte best. Det kan ha noe med at jeg ikke syns no' om snøring i ryggen å gjøre, men jeg syns altså at det øverste var den flotteste. Jo enklere jo bedre og jo mer elegant. :)

Lykke til med valget!

Skrevet

Så kult at du fikk flere kjoler i posten forrresten, så det er mulig å pröve hjemme för man bestemmer seg.

Likte ryggen på den förste veldig godt forresten, det glemte jeg å skrive i det förste svaret mitt.

Skrevet

Jeg synes kjole nummer to var penest jeg, trass i tynne stropper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...