AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Hei! Du som har kjøleskap med franske dører, hvilket har du? Er du fornøyd? Jeg er ute etter franske fører i kjøleskapsdelen, skuffer i frysen, og uten vanndispenser (har ikke vanntilkobling der det skal stå). Har sett på et fra Siemens, men det har egen hylle til vin og jeg drikker egentlig ikke vin. Men om du har dette, si gjerne hvordan vinhyllen ev kan brukes til andre ting? https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kjoleskap-frysere/side-by-side-kjoleskap/siemens-iq700-french-door-kombiskap-kf96rsbea-svart/626010 Anonymkode: 8d4d3...555
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Vin temperatur er også perfekt sjokolade temperatur 😋. Så forsåvidt ut som et bra kjøleskap. Anonymkode: 5040b...f17 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Takk for svar Jeg har vel egentlig bestemt meg for dette kjøleskapet allerede, men takk for inspo til meget god bruk av vinhyllen Anonymkode: 8d4d3...555
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Vinhylla hadde jeg brukt til drikke. Anonymkode: 3a324...6f5
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Vi har dette, er veldig fornøyd! Det er med vann, men vannslangen er trukket i 3 meter, alt er mulig hvis det er vann i nærheten https://www.power.no/hvitevarer/kjoel-frys-og-kombiskap/kombiskap-side-by-side/fisher-e-paykel-serie-7-rf540adusx6-side-by-side/p-3693938/store/1123/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=1597376106&gbraid=0AAAAADbZ1Up7VZ40uZdvG38xye3d23CEE&gclid=CjwKCAjwv5zEBhBwEiwAOg2YKAtTRohb5S09-pl7nSgy72BmlgL6ZCfwNpZf4tfmZtUbXzgEIiH_dxoCY44QAvD_BwE Anonymkode: 596ed...1f2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Vi har kjøleskap med vanndispenser og isbitmaskin i dag, men bruker det svært lite. Så da har vi bestemt oss for å ikke ha det på nytt kjøleskap. Der vi skal ha det er dessuten langt fra vann (må krysse døråpning også). Men det var pent da! Anonymkode: 8d4d3...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå