AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Spørsmålet går til dere som har begge deler. Anonymkode: ff824...bb3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Jeg er mest glad i egne barn. De er mine nærmeste. Videre har jeg hatt dem.mye lengre, og kjærlighet bygges også opp over tid. Anonymkode: 4cd37...f41 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Iflg barna mine - er jeg mer glad i barnebarna 😅 Er ikke det altså, men det kan nok føles slik for de, for nå kan jeg bare nyte å være med barnebarna. Blir jeg sliten, barna sutrete eller lignende - drar mormor hjem. Anonymkode: 7c5d1...558
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Det er ikke tvil i min sjel at moren min er mer glad i barnebarna enn i oss ungene. Med oss var det konstant kjefting, fysisk vold og vi oppdro oss selv. Har aldri hørt henne snakke med streng stemme til barnebarna, de får kose seg med både vafler og drops, og hun elsker å tilbringe tid med de. Anonymkode: 7d847...8cf
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Det kan nok føles som om man er mest glad i barnebarna, grunnen er nok at besteforeldre har bedre tid til dem, har ikke ansvaret for å oppdra, er mer avslappet, men kjærligheten er like sterk til både barn og barnebarn. Anonymkode: ffe7f...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Barnebarn. Ser det lett på hvordan de ter seg men de har sagt det rett ut også, ved flere anledninger. Ikke til søsknene mine da, men til meg (mor til barnebarna). Anonymkode: fafb0...30c
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Mest glad i egne barn. Men jeg er nok mest «dullete» rundt barnebarna. I relasjonen med egne barn er det både mer kjærlighet, men kanskje også mer slitasje i forholdet. Anonymkode: b4252...aca 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli Jeg synes det er ganske spesielt å sitte der som bestemor og faktisk svare på et spørsmål som dette😵💫 Anonymkode: 7c97c...fca 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli Jeg klarer ikke rangere kjærligheten. Jeg elsker barna mine 100%, og jeg elsker barnebarna like høyt. Anonymkode: a916a...e20 2
Kålrota Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli For en merkelig problemstilling. Hvorfor er det viktig? Jeg hadde gladelig gitt både en arm og et bein for både barn og barnebarn. Er skikkelig glad i svigerbarna også. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørsmålet går til dere som har begge deler. Anonymkode: ff824...bb3 Hva skags spørsmål er dette? Å være glad i noen er da ikke x antall poletter med verdi man setter på noen. Men det er mange måter å være glad i noen på. Jeg er selvsagt netmest barna på ett vis, de har jeg jo båret igjennom et vanskelig liv på godt og vondt. Men jeg er da ikke mindre glad i deres avkom. Men mer to måter og like inderlig. Fordi jeg trenger ikke ha oppfølger fokus på dem. Med barnebarna er det mer ren hygge og kvalitets tid. Er det noe de ikke vil så er ikke det noe som må presses igjennom. Som med egne unger feks leskser etc. Så har to forskjellige forhold til dem. Anonymkode: efe1f...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skags spørsmål er dette? Å være glad i noen er da ikke x antall poletter med verdi man setter på noen. Men det er mange måter å være glad i noen på. Jeg er selvsagt netmest barna på ett vis, de har jeg jo båret igjennom et vanskelig liv på godt og vondt. Men jeg er da ikke mindre glad i deres avkom. Men mer to måter og like inderlig. Fordi jeg trenger ikke ha oppfølger fokus på dem. Med barnebarna er det mer ren hygge og kvalitets tid. Er det noe de ikke vil så er ikke det noe som må presses igjennom. Som med egne unger feks leskser etc. Så har to forskjellige forhold til dem. Anonymkode: efe1f...4ab Enig. Selv mitt barn på 6 skjønner at jeg ikke kan svare om jeg er mest glad i han eller broren. Mine foreldre er skikkelig knyttet til mine barn. Det synes jeg er bare fint, det er ikke jeg som trenger dem i denne livsfasen Anonymkode: 1460d...9b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå