Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i 10+ år. 2 barn og hus og hele pakka. Vi har hatt en del utfordringer, han sier han skal jobbe med det, men det skjer lite. I hovedtrekk er det sjalusi og egentlig litt traumer han må jobbe med fra barndommen som påvirker han og måten han er mot meg på.. vært en helg med mye greier, jeg er sur på han fordi han mente på slutten av «ekskursjonen» vår med barna at jeg flørtet med en fyr, noe jeg absolutt ikke gjorde. Det var seriøst en grimase jeg gjorde pga en lyd, også tar samboer det med en gang som om jeg driver og smiler og flørter med en eller annen fyr i en annen bil, jeg klarte ikke se at det satt noen der engang.. Kjenner jeg blir så forbanna at han lar seg selv tenke sånn. Og at han er SÅ kjapp til å tenke sånn om meg. Føler han ikke kjenner meg. Jeg har kjent på en sånn «dette blir vår siste tur sammen!» følelse.. 

Men nå er jeg så møkk lei dårlig stemning og å være sint rett og slett, og kommet til å bruke lang tid på å sovne hvis jeg skal «holde fast» i dette sinnet.. Har mest lyst til å bare ha sex, få orgasme og ihvettfall kjenne på litt nytelse og sovne godt.. men da tror han sikkert alt er greit..? Jeg vil jo han skal skjønne jeg er sint på han. Og jeg vil at han skal vite hvorfor selv. Jeg gidder ikke gjenta meg selv enda en gang. Og hva om jeg tar det opp og han svarer med: «jamen du dreiv jo og gliste til han da. Bare innrøm det..» og da blir jo ihvettfall rasende og kommer til å ikke få sove.. 

Hvis jeg skal gå fra han uansett, kan vi jo liksågodt ha sex.. han veit at jeg vurderer det foresten, jeg har sagt at «jeg orker ikke dette mer» flere ganger, han lover bot og bedring, lite, eller i hvert fall ikke nok skjer, og vi havner tilbake på samme sted etter en kort eller lang tid uansett.. han har sagt det selv at han tror jeg kommer til å gå fra han. Føler han har gitt opp litt selv egentlig. Det er sikkert vondt å høre dama di si det, så kanskje han får litt avmakt..

Anonymkode: 82b9d...de6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha sex så har du sex, du må ikke leve med han om du har sex med han.

Anonymkode: 044d2...14e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg og min samboer har vært sammen i 10+ år. 2 barn og hus og hele pakka. Vi har hatt en del utfordringer, han sier han skal jobbe med det, men det skjer lite. I hovedtrekk er det sjalusi og egentlig litt traumer han må jobbe med fra barndommen som påvirker han og måten han er mot meg på.. vært en helg med mye greier, jeg er sur på han fordi han mente på slutten av «ekskursjonen» vår med barna at jeg flørtet med en fyr, noe jeg absolutt ikke gjorde. Det var seriøst en grimase jeg gjorde pga en lyd, også tar samboer det med en gang som om jeg driver og smiler og flørter med en eller annen fyr i en annen bil, jeg klarte ikke se at det satt noen der engang.. Kjenner jeg blir så forbanna at han lar seg selv tenke sånn. Og at han er SÅ kjapp til å tenke sånn om meg. Føler han ikke kjenner meg. Jeg har kjent på en sånn «dette blir vår siste tur sammen!» følelse.. 

Men nå er jeg så møkk lei dårlig stemning og å være sint rett og slett, og kommet til å bruke lang tid på å sovne hvis jeg skal «holde fast» i dette sinnet.. Har mest lyst til å bare ha sex, få orgasme og ihvettfall kjenne på litt nytelse og sovne godt.. men da tror han sikkert alt er greit..? Jeg vil jo han skal skjønne jeg er sint på han. Og jeg vil at han skal vite hvorfor selv. Jeg gidder ikke gjenta meg selv enda en gang. Og hva om jeg tar det opp og han svarer med: «jamen du dreiv jo og gliste til han da. Bare innrøm det..» og da blir jo ihvettfall rasende og kommer til å ikke få sove.. 

Hvis jeg skal gå fra han uansett, kan vi jo liksågodt ha sex.. han veit at jeg vurderer det foresten, jeg har sagt at «jeg orker ikke dette mer» flere ganger, han lover bot og bedring, lite, eller i hvert fall ikke nok skjer, og vi havner tilbake på samme sted etter en kort eller lang tid uansett.. han har sagt det selv at han tror jeg kommer til å gå fra han. Føler han har gitt opp litt selv egentlig. Det er sikkert vondt å høre dama di si det, så kanskje han får litt avmakt..

Anonymkode: 82b9d...de6

Jeg skjønner ikke hvordan du kan ville ønske sex med han (basert på din beskrivelse), mens andre kvinner har ektemenn som tilnærmet gjør alt for et håp om sex 3-4 ganger I året. Mennesker er merkelige

Anonymkode: 12142...9e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvordan du kan ville ønske sex med han (basert på din beskrivelse), mens andre kvinner har ektemenn som tilnærmet gjør alt for et håp om sex 3-4 ganger I året. Mennesker er merkelige

Anonymkode: 12142...9e6

Er ikke så vanskelig å skjønne; Det er snakk om ulike kvinner og også ulike menn. Vi er ikke like, og forhold er heller ikke like. 

Så et fakta som tydeligvis er ukjent for en del folk; Kvinner har også seksuelle behov, og en god del kvinner har seksuelle behov selv om relasjonen de er i ikke er optimal, fordi det uansett er et behov. 

Merkelig at det skal være uforståelig at vi mennesker, ulike som vi er, faktisk er ulike. 

Ts, alle som oppfører seg som din kjære har nøyaktig samme unnskyldning for det. Til og med de som banker sin partner forsvarer og forklarer det med sine traumer og ting de ikke takler. Det er ingen unnskyldning! For hver som oppfører seg som din mann er det tusen som har nøyaktig like store eller større traumer, og som likevel oppfører seg ok. Fordi de tar ansvar for å oppføre seg, trossalt. 

Anonymkode: c5438...2f1

• Liker 2
Skrevet

Hvis han har traumer, jobber han med dem? Jeg synes ikke det er rett mot deg å bruke traumer som en slags unnskyldning for å være drittsekk, med mindre man samtidig jobber iherdig for å bli bedre fra nevnte traumer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

jeg har sagt at «jeg orker ikke dette mer» flere ganger, han lover bot og bedring, lite, eller i hvert fall ikke nok skjer, og vi havner tilbake på samme sted etter en kort eller lang tid uansett..

Hvorfor ikke bare gjøre det i stedet for å komme med tomme trusler, gang på gang? 

Han vet jo at du bare juger når du sier du ikke orker og han vet han ikke trenger å gjøre noe særlig for det. 

Fatter ikke at du gidder å være i et forhold som ikke er bra. 

Anonymkode: 098b6...b53

AnonymBruker
Skrevet

Du må hvertfall slutte forsvare deg.

"Du flørta med fyren i bilen"

Javel, han så vel bra ut da?

Eller:

DU FLØRTA tydeligvis med damen hans i bilen!

Snu alt han sier mot han. Han glodde, han kikker. Det er tross alt der tankene kommer fra.

Anonymkode: ba997...c94

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om dere passer veldig dårlig sammen. Gjør begge en tjeneste, og avslutt elendigheten.

Anonymkode: d06ca...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...