AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Søsteren min fyller 20, men jeg sliter med hva jeg skal gi. Hun er glad i å gå tur og flytter ut nå til høsten, så kanskje noe til den nye hybelen? Noen som har tips? Alt tas imot med takk🙏 Anonymkode: c0988...e99
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Søsteren min fyller 20, men jeg sliter med hva jeg skal gi. Hun er glad i å gå tur og flytter ut nå til høsten, så kanskje noe til den nye hybelen? Noen som har tips? Alt tas imot med takk🙏 Anonymkode: c0988...e99 Ca pris? Anonymkode: 4ecaa...372
TheLegendBellaGoth Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Tror hun ville satt pris på noe fra IKEA, kanskje noe så kjedelig som kjøkkenredskap
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli TheLegendBellaGoth skrev (5 minutter siden): Tror hun ville satt pris på noe fra IKEA, kanskje noe så kjedelig som kjøkkenredskap AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ca pris? Anonymkode: 4ecaa...372 Tenker rundt 500,- Anonymkode: c0988...e99
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli bryllup 2025 skrev (10 minutter siden): gavekort Synes at det er så upersonlig..., men takk for tips Anonymkode: c0988...e99
Brunello Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes at det er så upersonlig..., men takk for tips Anonymkode: c0988...e99 I tillegg blir de ofte ikke brukt. Det ligger gavekort for enorme summer rundt omkring som har gått ut på dato.
TheLegendBellaGoth Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker rundt 500,- Anonymkode: c0988...e99 Du får mye kjøkkenredskap fra Ikea for en billig penge om det ikke skal vare så lenge. Evt et sett til badet? Ville kjøpt noe som kan brukes for jeg regner med søsteren din har et stramt budsjett som student
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Hvis hun skal flytte ut trenger hun sannsynligvis kjøkkenutstyr. Spør henne hva hun har lyst på? Det er jo ikke verre. Anonymkode: 8f708...257
AnonymBruker Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis hun skal flytte ut trenger hun sannsynligvis kjøkkenutstyr. Spør henne hva hun har lyst på? Det er jo ikke verre. Anonymkode: 8f708...257 Dessverre for meg ønsket hun seg bare glede og kjærlighet...😔 Anonymkode: c0988...e99
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dessverre for meg ønsket hun seg bare glede og kjærlighet...😔 Anonymkode: c0988...e99 Ta henne med ut å spise? Anonymkode: 98080...8d6
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ta henne med ut å spise? Anonymkode: 98080...8d6 Egentlig en veldig fin idé! Men det skal vi allerede denne uken, så får bli en annen gang🙌 Anonymkode: c0988...e99
AnonymBruker Skrevet 20. juli #15 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Egentlig en veldig fin idé! Men det skal vi allerede denne uken, så får bli en annen gang🙌 Anonymkode: c0988...e99 Gå på window shopping sammen også ser du om det er noe hun liker som passer med budsjettet ditt? Anonymkode: 98080...8d6
AnonymBruker Skrevet 20. juli #16 Skrevet 20. juli Kasseroller, stekepanne, en fin mugge, sengetøy, noen fine håndklær. Anonymkode: aeb5d...d7c
Rhodiola Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd og tulleinnlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #18 Skrevet 25. juli Mat oppbevaring: bokser til pasta, ris, mel, sukker osv En kurv med noe hun liker som en flaske vin, musserende, et par øl/gode cider, spekemat, snacks, god sjokolade, gode krydder, olivenolje Ellers er det jo alt fra en fin vase med blomster til, vinglass, champagneglass, annet service. Praktisk oppbevaring siden hybelen sikkert er liten? Slik som "hylle" til å feste på dør, knaggrekke til å feste på dør osv. Siden det er rund dag ville jeg kanskje gitt en musserende på siden uansett. Spesielt om gaven er litt "kjedelig", og mer praktisk (noe hun sikkert setter pris på uansett da). Anonymkode: 49468...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå