AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Skal gi bursdagsgave til en venninne som fyller 20. Hun flytter hjemmefra nå i høst og jeg tenkte at jeg kunne gi noe hun får bruk for eller setter pris på til den nye hybelen. Temker rundt 500 kroner. Noen tips? Anonymkode: a6f71...12f 1
Slarti Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli skal hun flytte inn i en fult møblert bolig? Delvis møblert? En god stekepanne er kjekt og noe alle trenger. (legg til en pakke egg og noen pakker bacon ) Ev en god kokkekniv Alternativt et ordentlig pledd (ikke dem småe som bare er 150cm lange, men et på i alle fall 2meter) 2
nordlending Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Jeg ville spurt om hun manglet noe. Det kan jo være foreldrene har masse ekstra kjøkkenutstyr hun får med seg, eller at hun har kjøpt inn litt nå og da. En bra kokkekniv er jo fint, men kanskje kjedelig om hun har kjøpt eller fått en selv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli nordlending skrev (4 minutter siden): Jeg ville spurt om hun manglet noe. Det kan jo være foreldrene har masse ekstra kjøkkenutstyr hun får med seg, eller at hun har kjøpt inn litt nå og da. En bra kokkekniv er jo fint, men kanskje kjedelig om hun har kjøpt eller fått en selv. Ja, tenker å spørre litt om hva hun tar med og ikke. Kanskje en kjøkkenmaskin hadde vært greit? Eller blir ikke det så mye brukt som student?... Anonymkode: a6f71...12f
nordlending Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, tenker å spørre litt om hva hun tar med og ikke. Kanskje en kjøkkenmaskin hadde vært greit? Eller blir ikke det så mye brukt som student?... Anonymkode: a6f71...12f Hvis du tenker på en stor kjøkkenmaskin ville jeg vært sikker på behovet først, siden de tar en del plass (liten hybel?). De faller vel utenfor mtp. pris da. Så spørs det jo også om hun er glad i å lage mat. Ville eventuelt tenkt på håndholdt mikser om hun er glad i å bake, en stavmikser (mange er med ulike tilbehør) om hun er glad i matlaging, eller kanskje gode kjøkkenredskaper. 2 1
Fighter83 Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Skal gi bursdagsgave til en venninne som fyller 20. Hun flytter hjemmefra nå i høst og jeg tenkte at jeg kunne gi noe hun får bruk for eller setter pris på til den nye hybelen. Temker rundt 500 kroner. Noen tips? Anonymkode: a6f71...12f Gullranke eller mopp med fille så hun får vaska gulvene👏
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Noe nyttig som varer, som blir et minne fra deg. F.eks en fin glassbolle, vase, fat, en 6-pakning fine drikkeglass eller vinglass eller en god kokebok. Anonymkode: 55fc6...780 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Gavekort eller bare vippse, eventuelt spørre om det er noe hun ønsker seg? Skjønner ikke hvorfor folk skal kjøpe ræl bare for å kjøpe Anonymkode: 7cd39...177 1 2
Stacy__ Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli Jeg ville spurt om vedkommende ønsket seg noe. Hvis ikke er grytesett i litt god kvalitet eller sengetøy greit å gi i gave.
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli En eske med mat du vet hun liker! Jeg husker ikke så mye av hva jeg fikk i innflyttingsgave da jeg flyttet første gang, men jeg husker at foreldrene mine tok meg med på butikken og kjøpte inn ting som jeg ikke visste at jeg trengte. Som salt/pepper/krysser, pasta og diverse tørrvarer som man ikke vet at man trenger før det ikke er i skapet Anonymkode: ef1b0...b83 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #15 Skrevet 24. juli Sukkerkulør til brun saus Anonymkode: 6d21b...9da 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #16 Skrevet 24. juli Gavekort på Kid interiør el liknende steder. Anonymkode: dc48a...b77
AnonymBruker Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli Krydder! Når jeg flyttet for meg selv måtte jeg kjøpe alle krydder som automatisk dukka opp når jeg åpna skuffen hjemme.. ble mye innkjøp av det. Anonymkode: a9845...726 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #19 Skrevet 31. juli Sjokolade. Får ikke så mange plater for 500 kroner lenger da men... at det er en nyttig ting kan ingen komme fra! Anonymkode: 3e39e...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå