AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Har ei venninne, som hele tiden kaller meg sin bestevenn. Jeg føler egentlig ikke at hun mener det.. feks, hun ringte meg på bursdagen min. Trodde det var for å gratulere, men hun var ute på fylla, med andre venninner, og skulle bare bable om hvordan jeg var hennes beste venn, og eneste som egentlig forstår henne, lytter osv. Jeg sa vel egentlig ganske lite, uten at hun la merke til det. Hun vet ikke når jeg har bursdag.. og ble ikke invitert eller tenkt på når hun ville ut med venninner. Jeg satt ikke hjemme alene, men hadde en rolig kveld med noen andre venner, som inviterte meg til seg. Hun visste ikke at jeg skulle dit. Hun er også veldig opptatt av sosiale medier. Legger ut mye bilder og videoer osv. Det er ikke et eneste bilde av meg! Teit, jeg vet, men når jeg la merke til det, plager det meg faktisk.. hun legger ut bilder av alt og alle.. jeg er ikke den vakreste, eller mest populære, og drukner ikke sosiale medier selv med bilder.. Men hvis du følger henne, vet du omtrent alt hun finner på - utenom at hun er med meg.. Vet ikke hva jeg vil frem til, bare kjenner at jeg er skuffet og lei meg.. har lyst å spørre henne, om alt dette, hva hun egentlig mener, men tør ikke.. det er helt greit for meg, at vi ikke er bestevenner, skjønner bare ikke hvorfor hun sier sånt, og mener det ikke. Er jeg overfølsom og teit? Syns hun er en ok venn, morsom og kjekk. Anonymkode: c4a39...23e
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Hun er bare ikke din beste venn, selv om hun sier det. Hun sier det fordi hun ubevisst tror at du setter pris på å høre det. Og hun mener det sikkert der og da. Men det er altså ikke sant. Anonymkode: 087f2...f23
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Det høres ut som om hun tar deg for gitt. Og at hun får mer ut av vennskapet enn hun gir tilbake.. Anonymkode: 1e62b...7d8
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Jeg kjenner bare på det at jeg er glad jeg ikke har en sånn venninne. Ekte og gode venner oppfører seg ikke sånn Anonymkode: 0b2e7...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå