AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Et tankeeksperiment. Hvis noen du kjente trengte en donasjon. ville du gitt til foreldrene dine? søsken? venner? Har du noen du ville gjort alt for, selv om det bare blir rundt 15 gode år med din nyre før det blir en ny donasjon fra levende eller død donor? Anonymkode: 1c51b...208
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Søsken og nivøer/nieser, kjæreste. Har ikke barn selv men barn er en selvfølge. Anonymkode: 042ce...157 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kun egne barn Anonymkode: 866e9...0d4 ville du bare gitt direkte eller ville du vært med på byttering/rokkering som gjorde at du ga din nyre til et annet barn mens ditt barn fikk en enda bedre match fra en annen donor? Anonymkode: 1c51b...208
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Søsken og nivøer/nieser, kjæreste. Har ikke barn selv men barn er en selvfølge. Anonymkode: 042ce...157 ang kjæreste. Jeg ville nok vært gift med personen eller samboer for å gjøre noe sånt. Da må man ha vært sammen en stund og sikker på forholdet vil vare. Anonymkode: 1c51b...208 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Barnet mitt! Og min søster. Kanskje nevø eller niese Anonymkode: e3f7c...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Jeg kunne gitt en nyre til familie og venner. Andre organer kan doneres til hvem som helst når jeg dør. Anonymkode: fb9ed...9c6 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Noen jeg er veldig glad i, eller noen som betaler veldig godt. Resten får muligheten når og hvis det er mulig når jeg dør. Anonymkode: 4816f...1be 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli Barna, samboeren, søsken, foreldre og svigermor ❤️ Anonymkode: 83fe2...60d 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): ville du bare gitt direkte eller ville du vært med på byttering/rokkering som gjorde at du ga din nyre til et annet barn mens ditt barn fikk en enda bedre match fra en annen donor? Anonymkode: 1c51b...208 Var det ikke en tråd med akkurat denne problemstillingen ganske nylig? Anonymkode: 856ce...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var det ikke en tråd med akkurat denne problemstillingen ganske nylig? Anonymkode: 856ce...e4b Alle tråder på KG er gjengangere Anonymkode: 866e9...0d4 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): ang kjæreste. Jeg ville nok vært gift med personen eller samboer for å gjøre noe sånt. Da må man ha vært sammen en stund og sikker på forholdet vil vare. Anonymkode: 1c51b...208 Enig. Min kjæreste er min samboer gjennom 15 år 😊 Anonymkode: 042ce...157 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #16 Skrevet 20. juli Er ikke så nøye på det, kunne gitt den til hvem som helst om de trengte den🤷♀️ Anonymkode: 3ef69...8dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #17 Skrevet 20. juli Ingen. Ingen av de som kanskje kunne vært alternativer har samme blodtype som det jeg har, ergo er det utelukket. Slik min helse er så sitter det ekstremt langt inne å skulle donere bort en nyre, så jeg tror jeg trenger begge mine selv. Anonymkode: 4aa34...e01 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #19 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Et tankeeksperiment. Hvis noen du kjente trengte en donasjon. ville du gitt til foreldrene dine? søsken? venner? Har du noen du ville gjort alt for, selv om det bare blir rundt 15 gode år med din nyre før det blir en ny donasjon fra levende eller død donor? Anonymkode: 1c51b...208 Barna mine, og mannen min og brødrene mine også. Jeg ofrer lett en nyre for å redde livet deres om det er siste utvei. Hadde ikke gitt foreldre,men det er en lang historie. Anonymkode: d2440...26f 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #20 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Barna mine Anonymkode: 790a3...dfe Jeg er 0 rhesus minus Anonymkode: 790a3...dfe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå