AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Hadde ikke trodd jeg skulle gå så langt, men etter å ha feriert alene og så vært alene hele ferien fordi samtlige av mine venninner er gift har jeg lyst å undersøke å snakke med en synsk om jeg noen gang finner meg en mann. Har vært singel i 7 år og vært flink til å leve livet så godt jeg kan til det fulle, men nå kjenner jeg på ensomheten og sorg. Så skuffet over denne sommeren, trodde jeg skulle finne en ferieflørt som kunne blitt noe mer, men null og niks Anonymkode: fe401...68f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli En god og ekte klarsynt sier ikke det du nødvendigvis vil høre, så om det er betryggelse du trenger, så er ikke det veien å gå. Anonymkode: 167a5...4eb 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): En god og ekte klarsynt sier ikke det du nødvendigvis vil høre, så om det er betryggelse du trenger, så er ikke det veien å gå. Anonymkode: 167a5...4eb Veldig godt poeng! Men hadde nesten vært en lettelse uansett svar, så kan jeg legge håpet dødt for godt liksom hvis det i verste fall skulle være at jeg aldri får meg kjæreste. Anonymkode: fe401...68f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Jeg la forresten kort på meg selv nåtid og fremtid og de var positive med 4 kopper, 3 sverd, 2 kopper og kongen og dronningen av kopper i par. Men så vet jeg jo hvor fort de energiene kan svinge, kanskje noe oppstår så treffer jeg ikke det mennesket. Derfor føler jeg klarsyn er mer pålitelig enn kort, mulig jeg tar feil. Anonymkode: fe401...68f
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg la forresten kort på meg selv nåtid og fremtid og de var positive med 4 kopper, 3 sverd, 2 kopper og kongen og dronningen av kopper i par. Men så vet jeg jo hvor fort de energiene kan svinge, kanskje noe oppstår så treffer jeg ikke det mennesket. Derfor føler jeg klarsyn er mer pålitelig enn kort, mulig jeg tar feil. Anonymkode: fe401...68f Ja jeg legger tarot når dere maser, men det er tilfeldig tull Likevel passer det hahaha. Det er bare å snakke dere etter kjeften, dere vil bare få bekreftet noe. Klarsynte finnes ikke heller. Anonymkode: c3884...d89
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg legger tarot når dere maser, men det er tilfeldig tull Likevel passer det hahaha. Det er bare å snakke dere etter kjeften, dere vil bare få bekreftet noe. Klarsynte finnes ikke heller. Anonymkode: c3884...d89 Du mangler åpenbart intuitive evner hvis du opplever det som bare tull og ikke har hatt overnaturlige opplevelser. Helt ok du ikke tror på det, men spar deg for å skrive det til noen som er langt nede og ikke etterspurte om du/dere tror på det eller ikke. Anonymkode: fe401...68f 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mangler åpenbart intuitive evner hvis du opplever det som bare tull og ikke har hatt overnaturlige opplevelser. Helt ok du ikke tror på det, men spar deg for å skrive det til noen som er langt nede og ikke etterspurte om du/dere tror på det eller ikke. Anonymkode: fe401...68f Nope. Kortene sier at du har vannsker med å forholde deg til virkeligheten. Anonymkode: c3884...d89 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli Synes det er vanskelig å anbefale noen da jeg selv ikke har fått så mange riktige fremtidsspådommer. De siste jeg har prøvd som har vært spot on med nåtid/nåsituasjon, men som jeg ikke vet om får rett på fremtid ennå, er Tina (686) og Isabell (601) på Din Ekspert. De så virkelig situasjonen uten at jeg ga noe mer info. Når august er over vet jeg om de fikk rett på noe de har sett på fremtid. Jeg kan oppdatere senere om de fikk rett. Jeg har ofte opplevd at spådamer er gode på nåtid og å ta inn andre personer og situasjoner, men de gangene jeg har spurt generelt om kjærlighet og hva som skjer fremover så har lite stemt dessverre. Anonymkode: 76ed8...74f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hadde ikke trodd jeg skulle gå så langt, men etter å ha feriert alene og så vært alene hele ferien fordi samtlige av mine venninner er gift har jeg lyst å undersøke å snakke med en synsk om jeg noen gang finner meg en mann. Har vært singel i 7 år og vært flink til å leve livet så godt jeg kan til det fulle, men nå kjenner jeg på ensomheten og sorg. Så skuffet over denne sommeren, trodde jeg skulle finne en ferieflørt som kunne blitt noe mer, men null og niks Anonymkode: fe401...68f Det er ikke sikkert det ligger for deg da… evnt kanskje en del lærdom du må gjennom før du finner en mann. Så en ekte klarsynt vil ikke nødvendigvis berolige deg eller fortelle en rosa historie kanskje tvert imot! Du virker ikke klar til å oppsøke en klarsynt eller takle det. Men om du ønsker en dyktig klarsynt dame anbefaler jeg readings by mali på Facebook, ikke dyr heller og treffsikker, men du bør være klar for å takle sannheten uansett hvem du oppsøker. Men mali er en svært sympatisk dame i tillegg Anonymkode: 4db18...476 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli Min erfaring er at når du minst leter etter en mann, så dukker han opp. Når du er stivpyntet og tripper rundt for å være presentabel dukker det ingen opp, men når du står med fett hår, ingen sminke og en slapp joggebukse og skal handle grønnsaker på Extra, kommer du i snakk med en som blir din. Anonymkode: 42f87...b33 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min erfaring er at når du minst leter etter en mann, så dukker han opp. Når du er stivpyntet og tripper rundt for å være presentabel dukker det ingen opp, men når du står med fett hår, ingen sminke og en slapp joggebukse og skal handle grønnsaker på Extra, kommer du i snakk med en som blir din. Anonymkode: 42f87...b33 Ja, slutt og let, men vær åpen for muligheter, er mitt råd også. Anonymkode: c7f71...656 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Min erfaring er at når du minst leter etter en mann, så dukker han opp. Når du er stivpyntet og tripper rundt for å være presentabel dukker det ingen opp, men når du står med fett hår, ingen sminke og en slapp joggebukse og skal handle grønnsaker på Extra, kommer du i snakk med en som blir din. Anonymkode: 42f87...b33 Det gjorde jeg i mange år. Først brudd, så bearbeidet sorg, så litt dating men fant ut jeg ikke var helt klar så har gått i terapi og jobbet med tilknytningsstil. Blomstret virkelig etter dette og bare kost meg med dating og tatt det litt som det kommer. Reist alene og vært selvstendig. Men så smalt det litt nå i sommer, innså brått at det faktisk er stor sjanse for å ende opp alene når jeg har gått i så mange år uten å treffe noen, og er vel ikke mange årene igjen at jeg er pen og fruktbar heller. Føler jeg står på utsiden av et vindu og kikker inn på alle som har mannen sin. Spurte mange venninner om å bli med på stranda i sommer men samtlige(!) var bortreist med mannen sin. Det er vondt at det aldri skjedde meg, jeg har mye kjærlighet å gi. Så den at det skjer når du ikke aner det gjelder ikke for meg. Anonymkode: fe401...68f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Min erfaring er at når du minst leter etter en mann, så dukker han opp. Når du er stivpyntet og tripper rundt for å være presentabel dukker det ingen opp, men når du står med fett hår, ingen sminke og en slapp joggebukse og skal handle grønnsaker på Extra, kommer du i snakk med en som blir din. Anonymkode: 42f87...b33 Men takk uansett, setter pris på svar og håper ikke jeg hørtes skarp ut i svaret 😊 Anonymkode: fe401...68f 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #14 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 22.12): Det gjorde jeg i mange år. Først brudd, så bearbeidet sorg, så litt dating men fant ut jeg ikke var helt klar så har gått i terapi og jobbet med tilknytningsstil. Blomstret virkelig etter dette og bare kost meg med dating og tatt det litt som det kommer. Reist alene og vært selvstendig. Men så smalt det litt nå i sommer, innså brått at det faktisk er stor sjanse for å ende opp alene når jeg har gått i så mange år uten å treffe noen, og er vel ikke mange årene igjen at jeg er pen og fruktbar heller. Føler jeg står på utsiden av et vindu og kikker inn på alle som har mannen sin. Spurte mange venninner om å bli med på stranda i sommer men samtlige(!) var bortreist med mannen sin. Det er vondt at det aldri skjedde meg, jeg har mye kjærlighet å gi. Så den at det skjer når du ikke aner det gjelder ikke for meg. Anonymkode: fe401...68f Skjønner hva du føler, men i mens du venter på en mann, så håper jeg du klarer å finne noen single, barnløse venninner å ha det kult med! Når man er blitt såpass voksen så blir det ofte ensomt å være enslig, fordi venninner er opptatt med kjernefamilien.. Men, de fleste godt voksne forteller meg at det er i en periode av livet, når barna blir større og mannen begynner å bli litt døll, da ønsker de fleste å pleie vennskapene sine igjen. Skulle du ikke møte en mann, så kommer det andre perioder i livet som blir bedre! ❤️ Anonymkode: 3e4a6...102 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 22.13): Men takk uansett, setter pris på svar og håper ikke jeg hørtes skarp ut i svaret 😊 Anonymkode: fe401...68f Jeg har aldri lett etter en kjæreste, men bare plutselig møtt de ute på byen, hos felles venner eller på treningssenteret. Anonymkode: 42f87...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå