Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De svarer ikke advokaten en gang, 2 mnd uten er lyd, er ikke dette veldig uproft?

Anonymkode: 4b9ba...a7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De svarer ikke advokaten en gang, 2 mnd uten er lyd, er ikke dette veldig uproft?

Hvilken type sak og hvilket forsikringsselskap?

Anonymkode: eb450...ad2

AnonymBruker
Skrevet

Hvis advokaten ikke har skrevet ønsket svar før det og det, så drennener de mest mulig.

Det har de i hvertfall gjort med gubben. Nå sist de advokaten fikk svar, kom saksbehandler i selskapet med at de ville henlegge kravet pga foreldelse. Pluss at de skylder på dysleksi som årsak. Lurer på hvordan dysleksi er årsak til knust over kjeve, flere brudd i hodeskallen, brudd i rygg, og skadde på hukommelse ,konsentrasjon osv. Slett aldri før med hukommelse,  konsentrasjon   hode pine, smerter rygg. Jobber bådec12 og 20 timer i strekk. Nav godkjent skadde ikke forsikring 

Anonymkode: 4fefb...499

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken type sak og hvilket forsikringsselskap?

Personskade, Storebrand 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis advokaten ikke har skrevet ønsket svar før det og det, så drennener de mest mulig.

Det har de i hvertfall gjort med gubben. Nå sist de advokaten fikk svar, kom saksbehandler i selskapet med at de ville henlegge kravet pga foreldelse. Pluss at de skylder på dysleksi som årsak. Lurer på hvordan dysleksi er årsak til knust over kjeve, flere brudd i hodeskallen, brudd i rygg, og skadde på hukommelse ,konsentrasjon osv. Slett aldri før med hukommelse,  konsentrasjon   hode pine, smerter rygg. Jobber bådec12 og 20 timer i strekk. Nav godkjent skadde ikke forsikring 

Anonymkode: 4fefb...499

Sykeste jeg har lest, men kjenner meg igjen i behandlingen. Håper han vinner til slutt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Personskade, Storebrand 

Da er det du opplever helt vanlig. Kan ta evigheter å få svar. Du lever i en evig ventetid herfra til evigheten. 
Så plutselig skal de kan svar på øyeblikket når de bestemmer seg for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende de venter på legeerklæring fra fastlegen. Det er dessverre alt for mange av de som er trege med å få sendt det inn

Anonymkode: 0be47...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Da er det du opplever helt vanlig. Kan ta evigheter å få svar. Du lever i en evig ventetid herfra til evigheten. 
Så plutselig skal de kan svar på øyeblikket når de bestemmer seg for det. 

Trustpiloten til Storebrand var ikke særlig lovende heller ser jeg,

AnonymBruker
Skrevet

Har KLP og de svarer ikke.

Anonymkode: ac69d...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Hos Gjensidige fikk jeg aldri svar skriftlig, men de ordnet saken da jeg ringte for tredje gang.  De to første gangene traff jeg dansker og måtte snakke engelsk for at de skulle forstå noe (noe de likevel ikke gjorde). Så virket veldig avhengig av hvilken saksbehandler man traff på. 

Anonymkode: b166e...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...