AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Har gått 3 dager med sterke menssmerter. Ventet egentlig mensen i går, men pga smertene har jeg gått og ventet den i 3 dager nå. Har menssmerter som kommer og går. Og sammentrekninger i magen. Kan det være at jeg egentlig ble gravid, men at kroppen nå jobber med å avslutte det? Noen som har opplevd å gå sånn over flere dager før blødningene kom? Syns det er så vanskelig å ikke bare få det overstått, når jeg kjenner at det er noe på gang og det alt går mot slutten av dag tre med sånne sammentrekninger. Har tidligere mistet i uke 8 og 5, dette året, men da kom blod og smerter omtrent samtidig. Derfor er det ekstra kjipt å kjenne på nå, men uten at det blir noe endelig Anonymkode: 28653...960
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Kan nok være murringer pga graviditet ja. Hatt sånn før før kjemiske. Er også nå selv på dag 2 med murringer som kommer og går, men ingen spotting. Er bare på dag 21 så alt for tidlig med mensen nå. Prøver å bli gravid og venter på ivf Anonymkode: e3614...c49
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Har i alle mine tre svangerskap hatt sterke smerter, helt lignende menssmerter. Hadde det i noen uker. Noen ganger var det så vondt at jeg måtte legge meg ned, det hugget i og murret noe veldig. Løp på do og trodde mensen var kommet hele tiden. Men nei, ingen mensen. Kommet tre frisk barn ut av det. Anonymkode: d313c...40a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå