Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er blitt gravid, helt uventet og ikke planlagt, 9 mnd etter fødsel. Har brukt p-piller i 2 mnd. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller tenke. Første reaksjon var NEI. 
De siste 9 månedene har vert brutale, og de mest krevende i mitt liv. Misforstå meg rett, jeg ville aldri vert foruten desse månedene og jeg elsker babyen min. Men jeg har fødselsdepresjon, der planen min var/er å søke hjelp når baby begynner i barnehagen og når jeg har mer tid og overskudd til å jobbe med «psyken» min. Jeg er også bekymret for denne lille i magen, da jeg de siste månedene har hatt folat mangel, og har heller ikke tatt folsyre tabletter hver dag som jeg burde gjort. Hverdagen nå er krevende, men samtidig sin sjarm i forhold til at dette er småbarnslivet. Jeg er helt i sjokk og fornektelse at testen var positiv. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre. 

Har noen der ute noen råd til meg? Kanskje noen har vert i samme situasjon?

Anonymkode: 4ad86...311

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil også legge til at jeg har lite støtte rundt meg her jeg bor. Ingenting ble som jeg trodde da jeg og samboer fikk baby. Svigers er totalt uinteressert i å bli kjent med baby, og familien min bor ikke her. Samboer kommer og går slik som det passer med jobben og ting han vil/trenger å gjøre, derfor er det ekstra sårt å bli uventet gravid NÅ.

AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert å snakke med Amathea?

Anonymkode: 46992...649

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du vurdert å snakke med Amathea?

Anonymkode: 46992...649

Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...