TheLegendBellaGoth Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Jeg så på nyhetene at nå er Oslo stedet å være når det gjelder luksus. Stockholm og København er ut, Oslo er it-stedet å være. Nedre Slottsgate og kvartalene rundt er i ferd med å bli full av luksus. Hva tror dere er grunnen til dette? Hvilke butikker lengter dere etter? Synes det er fantastisk at Max Mara har etablert seg og at vi snart har Prada. At vi har fått bla. Chanel og Dior trekker veldig opp synes jeg 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Joda, Nedre Slottsgate og områdene rundt har eksklusive butikker, men med all gjengkriminaliteten i byen, fremstår det likevel ikke som et luksuriøst område for meg. Anonymkode: 342be...3e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Hovedgrunnen er nok at Norge er det billigste stedet for turister å kjøpe luksus, mange tar turen innom Norge ene og alene for å handle luksusvarer. Gleder meg veldig til Prada åpner, håper også at det gjør så Miu Miu åpner her også. Håper også Balenciaga åpner her igjen Anonymkode: 009fb...64e 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Joda, Nedre Slottsgate og områdene rundt har eksklusive butikker, men med all gjengkriminaliteten i byen, fremstår det likevel ikke som et luksuriøst område for meg. Anonymkode: 342be...3e0 Heldigvis er fortsatt Oslo en av de aller tryggeste hovedstedene å vær i Anonymkode: 009fb...64e 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Heldigvis er fortsatt Oslo en av de aller tryggeste hovedstedene å vær i Anonymkode: 009fb...64e Ehh… virker ikke sånn nei Anonymkode: c078d...526 1
Mardina Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ehh… virker ikke sånn nei Anonymkode: c078d...526 Hvor mye har du vært i Oslo da? Jeg har vært i Oslo jevnt og trutt de siste månedene og har aldri følt meg utrygg 😊 1
Laraa Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli Neo Tokyo og Tegne, samt den italienske butikken på vulkan er et must, luksusartikler bryr jeg ikke mye om, bortsett fra skarpe kniver hvor jeg kjøper yuzu juice 😋 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ehh… virker ikke sånn nei Anonymkode: c078d...526 Men det er det. Bare det at hver eneste hendelse får store medieoppslag betyr jo at det skjer ganske lite heldigvis Anonymkode: 009fb...64e 2
TheLegendBellaGoth Skrevet 20. juli Forfatter #9 Skrevet 20. juli I stor-Oslo bor det over 1,5 millioner, selvfølgelig er det ting som skjer da. Vi er bare 5,6 millioner i Norge 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå