AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli God sommer folkens🙂 Har dere anbefaling til en bøttehatt til en mann, i en stor størrelse i svart farge, eller har dere et forslag til en bøttehatt i fargen svart, i stor størrelse, som er et unisex produkt? Anonymkode: 2d269...d10
Million Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli De kaller disse for bøttehatt, og det er en svart en der også ser jeg?
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Trådstarter her igjen. Jeg ser også etter en bøttehatt som beskytter godt mot sola så da er det nok en fordel om bøttehatten er tjukk nok og er laga av riktig type stoffer. På forhånd takk for tilbakemeldinger. 🙂 Anonymkode: 2d269...d10 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Million skrev (1 minutt siden): De kaller disse for bøttehatt, og det er en svart en der også ser jeg? Takk for forslaget, men jeg vet ikke helt om disse bøttehattene er store nok? Jeg har et ganske stort hode😅 Anonymkode: 2d269...d10
senior Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli (endret) Bøttehatt er noe av det mest sidrompa jeg ser på mannfolk. Det må være konene som kler dem opp med sånt . . Heldigvis har barna mine nedlagt totalforbud. Det gjelder også sixpence, gåstaver og sko med borrelås . . . Hvorfor ikke en skikkelig hatt med brem eller en cap mot sola. Endret 20. juli av senior
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli senior skrev (32 minutter siden): Bøttehatt er noe av det mest sidrompa jeg ser på mannfolk. Det må være konene som kler dem opp med sånt . . Heldigvis har barna mine nedlagt totalforbud. Det gjelder også sixpence, gåstaver og sko med borrelås . . . Hvorfor ikke en skikkelig hatt med brem eller en cap mot sola. ....eller bare gi faen? Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre folk har på seg? Livet ditt kommer til å bli bedre om du lærer deg å gi litt mer faen! Anonymkode: 8cc8d...102 4
senior Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): ....eller bare gi faen? Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre folk har på seg? Livet ditt kommer til å bli bedre om du lærer deg å gi litt mer faen! Anonymkode: 8cc8d...102 Jeg tror du kjenner meg svært dårlig, . . . eller ikke i det hele tatt 🤪. . Men det hindre meg ikke i å si at bøttehatt er et latterlig plagg, kanskje på nivå med fleksneshatten. Aller mest gir jeg faen i kommentarer om min person fra anonyme brukere . . .
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Hva med panamahatt. De er jo råstilig tidløse klassikere. Nydelig med lintøy til. Men funker også med ola shorts og vanlig t-skjorte til Anonymkode: 67d0e...ac7
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for forslaget, men jeg vet ikke helt om disse bøttehattene er store nok? Jeg har et ganske stort hode😅 Anonymkode: 2d269...d10 Har du målt omkretsen av skolten din? Kor mange cm snakkar vi? Anonymkode: cae70...c37
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): God sommer folkens🙂 Har dere anbefaling til en bøttehatt til en mann, i en stor størrelse i svart farge, eller har dere et forslag til en bøttehatt i fargen svart, i stor størrelse, som er et unisex produkt? Anonymkode: 2d269...d10 Hva har et spørsmål om bøttehatt å gjøre i denne kanalen? Anonymkode: f7655...50b
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva har et spørsmål om bøttehatt å gjøre i denne kanalen? Anonymkode: f7655...50b Trodde at det var i denne kanalen man kunne spørre om forslag til produkter. Anonymkode: 2d269...d10
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har du målt omkretsen av skolten din? Kor mange cm snakkar vi? Anonymkode: cae70...c37 Hodekretesen min er litt over 57 cm,, men en bøttehatt som et for litt for stor passer bedre enn en som er litt for liten. 🙂 Jeg vil for øvrig si takk til en av dere som forsøker å hjelpe meg med min bøttehatt henvendelse. 🙂 Anonymkode: 2d269...d10
AnonymBruker Skrevet 21. juli #14 Skrevet 21. juli Jeg glemte å skrive takk til alle som hjelper meg i denne tråden. 🙂 Anonymkode: 2d269...d10
AnonymBruker Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli Egon Olsen-hatt er kulere. Er det ikke skalk det heter? Anonymkode: 116ed...a8b
enkefru Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli Er flere her, valgte herre siden du skal ha stor https://www.zalando.no/hatter-herre/
AnonymBruker Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli 57 cm er ikke stort, det tilsvarer str M i MC-hjelm f.eks. Spar Kjøp har en sort i bomull med Coca Colatrykk til 49 kr nå, hilsen kvinne str 57 i hjelm. Anonymkode: c19e2...dc2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): 57 cm er ikke stort, det tilsvarer str M i MC-hjelm f.eks. Spar Kjøp har en sort i bomull med Coca Colatrykk til 49 kr nå, hilsen kvinne str 57 i hjelm. Anonymkode: c19e2...dc2 Takk for forslaget her folkens. Jeg ser derimot ikke for meg å kjøpe en bøttehatt med Coca Colatrykk. Ha en fortsatt god sommer folkens. Anonymkode: 2d269...d10
AnonymBruker Skrevet 24. juli #19 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 12.57): Hør med Onkel Skrue Anonymkode: 85827...15c Nei, det dropper jeg nok. Anonymkode: 2d269...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå