AnonymBruker Skrevet 20. juli #21 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, hvorfor klarte jeg ikke å redde henne?????? Anonymkode: 0614f...675 Kanskje du kan snakke med noen i det virkelige liv? Det er trist at moren din døde, men det er en naturlig del av livet. Anonymkode: 94d7d...115 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #23 Skrevet 20. juli Noe så jævlig, jeg var med så og si hver dag, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for noe. Anonymkode: 0614f...675 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #24 Skrevet 20. juli Jeg husker jeg ringte inn for hjelp ( pga kul ) og fikk kjeft fra en sykepleier fordi jeg ringte en lørdag. Anonymkode: 0614f...675
AnonymBruker Skrevet 20. juli #25 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du er ikke traumatisert, du sørger. Det er normalt å sørge, det er jævlig, men det er faktisk en del av livet og noe man må leve seg gjennom. Anonymkode: d5451...2b7 Ts kan faktisk ha blitt traumatisert av alt som har skjedd med mammaen! Anonymkode: 2d003...171 6 2 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #26 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noe så jævlig, jeg var med så og si hver dag, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for noe. Anonymkode: 0614f...675 Ta kontakt med kommunen eller fastlegen din og be om hjelp! Kriseteamet er tilgjengelig også i helgene, Finn informasjon på kommunens hjemmeside. Du kan ringe til legekontoret ditt i morgen tidlig og be om en hastetime hos legen din, om legen har ferie får du komme til en av de andre, si hva det gjelder sånn at du faktisk får komme til. Anonymkode: 2d003...171 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #27 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg husker jeg ringte inn for hjelp ( pga kul ) og fikk kjeft fra en sykepleier fordi jeg ringte en lørdag. dette må du forklare nærmere: du ringte fordi du(?) fant en kul hos din mor? Hvor gammel var din mor? Ringte du igjen påfølgende mandag da? Eller døde hun i mellomtiden? Anonymkode: 90d93...d91
AnonymBruker Skrevet 20. juli #28 Skrevet 20. juli Kondolerer masse og en stor klemm. Min mor døde i 2018 pga kreft, gjikk kjempefort. 2 mnd fra hun fikk påvist til hun døde, vi hadde et nært forhold, her har jeg en sambo pluss en del familiemedlemmer jeg snakket masse med, hjalp mye, hadde også kontakt med kreftforeningen det hjalp meg mye. Er enig med andre der er ikke en traume men en stor sorg du bærer på Anonymkode: 4403c...467
AnonymBruker Skrevet 20. juli #29 Skrevet 20. juli TS fremstår som om hun er i sjokk. Ingen her har fått svar på forløpet eller hvor fort det gikk. Jeg synes vi skal holde oss for gode til å diagnostisere hvorvidt TS kan ha blitt traumatisert eller ikke. Anonymkode: 6094f...fa9 5 1 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli #30 Skrevet 20. juli Torturlignede smerter og hun var så redd, jeg vet ikke hvordan jeg skal lever videre. Har hjelp fra familie nå, takk til dere som svarte. Anonymkode: 0614f...675 5
Prøver18 Skrevet 20. juli #31 Skrevet 20. juli Det er vanskelig! Jeg har mistet begge mine til kreft før jeg var 30. Helt brutalt opplegg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #32 Skrevet 20. juli Hvor gammel er du ts? Hvis du er veldig ung har rett til sorggrupper for ungdom og krisehjelp! Anonymkode: 15bcc...23c 4
Million Skrevet 20. juli #33 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hvorfor klarte jeg ikke å redde henne?????? Anonymkode: 0614f...675 Hvordan skulle det foregå, tenkte du? Du er vel ikke en onkolog av yrke? Du er i en sørgeperiode. Det kan vare en stund. Det er noe vi dessverre må gjennom i løpet av livet. Det er naturlig at foreldrene dør før oss, det er gjerne den rekkefølgen, og sorgen må vi bare bære. Jeg har selv gamle foreldre i åttiårene, og jeg gruer meg til den dagen jeg vet kommer. Men jeg vet jo at det vil skje, det kommer ikke som et sjokk. En av mine beste venninner mistet sin mor for noen uker siden, men det var ventet, da moren var alvorlig syk og hadde vært det i årevis. Familien synes det var en lettelse at hun endelig slapp alle smertene som gjorde at hun såvidt klarte å kreke seg på toalettet selv. Kondolerer med din mor. Du må egentlig bare ta tiden til hjelp, og gi deg selv tid til å sørge. Gå turer i skogen, ta med lommetørkle i lommen, en flaske med noe kaldt å drikke. Sitt ned et sted og se på utsikten, tenk på moren din og tenk at tiden leger alle sår. Det høres ut som en banalitet, men tiden gjør det i alle fall lettere å leve med sorgen etter hvert. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #34 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): TS fremstår som om hun er i sjokk. Ingen her har fått svar på forløpet eller hvor fort det gikk. Jeg synes vi skal holde oss for gode til å diagnostisere hvorvidt TS kan ha blitt traumatisert eller ikke. Anonymkode: 6094f...fa9 TS fremstår som hun burde logge av og søke hjelp. Anonymkode: 94d7d...115 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #35 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er ikke traumatisert, du sørger. Det er normalt å sørge, det er jævlig, men det er faktisk en del av livet og noe man må leve seg gjennom. Anonymkode: d5451...2b7 Man kan også bli traumatisert av dødsfall. Jeg fikk kptsd etter par dødsfall som kom brått på i familen til ts: håper du har noen å snakke med!❤️ Anonymkode: be207...bad 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #36 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Man kan også bli traumatisert av dødsfall. Jeg fikk kptsd etter par dødsfall som kom brått på i familen til ts: håper du har noen å snakke med!❤️ Anonymkode: be207...bad 🔺Klart jeg har det, men hun var min beste venn på jord- og når jeg opplever så mye empatiløse folk blir jeg skremt, stakkars stakkars de som ikke har noen.🔺 Hun ble plassert i en stol og undersøkt av den drøss med leger som gav henne en dødsdom så og si over trynet på oss som var vettskremte. Før det hadde de oversett symtomer og behandlet for en J infeksjon, de brukte 3 måneder FOR MYE, og hun kunne vært reddet hadde det blitt tatt på ALVOR.🔺 🔺Hvilket helsevesen er dette? de skryter av seg selv i media men tusenvis dør av feil.🔺 🔺 Anonymkode: 0614f...675 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #37 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan også bli traumatisert av dødsfall. Jeg fikk kptsd etter par dødsfall som kom brått på i familen til ts: håper du har noen å snakke med!❤️ Anonymkode: be207...bad Det er godt mulig at du fikk PTSD, men NEI du får ikke kompleks PTSD etter å ha opplevd bråe dødsfall. Anonymkode: 2a178...e0b 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #38 Skrevet 20. juli Mange opplever turbokreft. Tok moren din vaksinen mot corona? Kondolerer. Anonymkode: 47d08...799
Gaia Skrevet 20. juli #39 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noe så jævlig, jeg var med så og si hver dag, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for noe. Anonymkode: 0614f...675 Håper du har fått hjelp fra folk rundt deg. Du har fått mange gode råd om hvilke instanser som kan være til hjelp her i tråden. Et begravelsesbyrå bør også stå på den listen. De kan hjelpe deg og veilede deg i prosessen videre. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange opplever turbokreft. Tok moren din vaksinen mot corona? Kondolerer. Anonymkode: 47d08...799 Ingen av vaksinene mot Covid har kreft som bivirkning. 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå