Gå til innhold

Ønsker jentesex. Hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å prøve sex med samme kjønn. Helt uforpliktet og ikke en lang «bli kjent» fase. Er det noen steder man kan treffe jenter som dette? 

Anonymkode: ad748...9c8

• Hjerte 1
Skrevet

Spør guttene, de kan fortelle deg ett og annet om hvor lett det er å finne jenter å ha rett på sak uforpliktende sex med.

Eller trodde du jenter hadde det enklere når det er de som vil ha rett på sak uforpliktende sex?

Anonymkode: 3f846...be4

• Liker 1
Skrevet

Lesbiske er ikke keen på å være prøvekaninen til noen. De ønsker kjærlighet, ikke one-night-stands.

Du får oppsøke sapfiske miljøer og flørte med de du finner, men ikke forvent uforpliktet sex.

Anonymkode: 713ba...1a1

• Nyttig 1
Skrevet

Og begynn å trene styrke mens du venter. Det å knulle en dame er ingen enkel sak!

Anonymkode: 3f846...be4

Skrevet

Hva får deg til å få lyst på en annen for onenightstand? Det er du selv som sitter på svaret. Du har ligget med menn - hva skulle til for at en mann skulle få brukt deg som prøvekanin?

Hehe, lykke til

Anonymkode: b735b...6ed

Skrevet

Aner ikke, jeg er også nysgjerrig. Men usikker på om jeg ønsker å faktisk prøve. Hadde aldri visst hvordan jeg skulle gått frem. K35

Anonymkode: 07507...6b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lyst å prøve sex med samme kjønn. Helt uforpliktet og ikke en lang «bli kjent» fase. Er det noen steder man kan treffe jenter som dette? 

prøv gaysir  der finne du alle varianter

Skrevet

Tinder

Anonymkode: fdd8d...119

Skrevet

Kanskje gå for andre jenter som enten ikke har kommet ut av skapet enda, eller som har samme fantasi som deg. Lesbiske blir ofte bare irriterte over heterojenter som vil leke.
Kanskje bruk en sjekkeapp og oppgi at du er bi og vil treffe jenter for uforpliktende sex. Det enkle er ofte det beste.

Anonymkode: 6d3a6...411

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du må nok være initiativtaker og prøve deg på flere ulike arenaer som Tinder, gaysir, på byen, cafe eller til og med Fetlife. 
Kan jeg spørre deg TS om du er komfortabel med å prøve deg, for så å bli avvist? Som flere skriver i tråden din, er det relativt få damer som vil hoppe over bli- kjent og gå rett på sex. De finnes selvfølgelig. Om du ikke har noe imot en partner med høy promille kan du sikkert klare det på byen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...