AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Det er en artikkel på nrk om en fyr som betalte 25 tusen kr for matchmaking fordi han lykkes ikke både med datingsapper og utelivet. Men nå ser det ut som det går veien for han. Problemet er at det er svindyrt. Jeg har sittet og fundert på dette selv, men prisen skremmer meg. Anonymkode: c3d6c...47b
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er en artikkel på nrk om en fyr som betalte 25 tusen kr for matchmaking fordi han lykkes ikke både med datingsapper og utelivet. Men nå ser det ut som det går veien for han. Problemet er at det er svindyrt. Jeg har sittet og fundert på dette selv, men prisen skremmer meg. Anonymkode: c3d6c...47b Wow Det hadde jeg aldri betalt Må være oppførselen hans i utelivet som gjør at han ikke får napp. Datingapper er bare useriøst Anonymkode: 97114...cb7
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Damer som bruker matchmakertjenester er vel enda mer kresne på utseendet enn tinderdamene. Så hvis du ikke når opp andre steder når du i hvertfall ikke opp der! Hvis du er 2 meter høy og ser ut som Jason Mamoa så kjør på, men da har du uansett ikke det problemet. Anonymkode: 80706...e7e 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Trådstarter her. Jeg håper dette emnet ligger i korrekt kategori. Personen i artikkelen skriver jo: '– Jeg kom frem til at de pengene tjener jeg inn igjen, mens tiden jeg har her på jorden får jeg aldri tilbake, sier Olsen.' Har et inntrykk at denne karen er lei seg og mistet motet av det han har prøvd på før. Anonymkode: c3d6c...47b
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er en artikkel på nrk om en fyr som betalte 25 tusen kr for matchmaking fordi han lykkes ikke både med datingsapper og utelivet. Men nå ser det ut som det går veien for han. Problemet er at det er svindyrt. Jeg har sittet og fundert på dette selv, men prisen skremmer meg. Anonymkode: c3d6c...47b Svindyrt med 25 000 for en kjæreste? Tillat meg å være uenig, mennesker bruker utrolig mye mer på utdannelse for å få seg en jobb, bil, hus, hytte. 25 000 kroner er hva mange bruker på en ferie. Anonymkode: b80f5...d51 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Billigere enn å hente dame i Thailand vil jeg tro. Anonymkode: cb599...7eb
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Så nettopp en liten dokumentar om dette. Tror den ligger på NRK den også? Jeg tenker at det er verdt det. Har ikke så god tro på at man kan finne en kjæreste via en matchmaker, men jeg tror man kan få veldig mye utbytte av den coachingen de tilbyr. De rådgir vistnok på alt fra klær til hvordan holde en samtale, og er der for å betryggende og gi selvtillit. Det tror jeg man kan få utbytte av, hvis man er åpen for å jobbe med seg selv, og ikke bare tro at en dame kommer til å falle rett ned i fanget bare man betaler nok. Anonymkode: 5755b...de0 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Meld deg på speed dating eller singel treff Anonymkode: 062d7...6a4
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 22.37): Meld deg på speed dating eller singel treff Anonymkode: 062d7...6a4 De mangler menn, de mennene som drar på sånt er ikke god nok for damene. Eneste som tjener på slikt er arrangøren. Anonymkode: 51074...ef5 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 17.17): Damer som bruker matchmakertjenester er vel enda mer kresne på utseendet enn tinderdamene. Så hvis du ikke når opp andre steder når du i hvertfall ikke opp der! Hvis du er 2 meter høy og ser ut som Jason Mamoa så kjør på, men da har du uansett ikke det problemet. Anonymkode: 80706...e7e Tja, si ikke det. Jeg er uten å overdrive heldig hvis jeg får én eneste like som ikke er fra en falsk profil eller noen i utlandet. Eksen min er derimot kjempepen. Ei i mine øyne modellpen venninne prøvde seg også for en tid tilbake, men pga. livssituasjonen min kunne jeg ikke følge opp da. Situasjonen på Tinder (og byen) trenger på ingen måte å reflekteres i mer seriøse settinger der man kan vise fram personligheten skikkelig. Anonymkode: 19ad0...cec 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 21.35): Svindyrt med 25 000 for en kjæreste? Tillat meg å være uenig, mennesker bruker utrolig mye mer på utdannelse for å få seg en jobb, bil, hus, hytte. 25 000 kroner er hva mange bruker på en ferie. Anonymkode: b80f5...d51 De fleste tar utdanning for å få seg en god jobb, ikke for å få seg kjæreste. De fleste kjøper bil etter behov og ønsker, ikke for å få seg kjæreste. Jeg har definitivt ikke kjøpt bolig for å få kjæreste, men jeg trengte ett sted å bo... Å bruke 25 000 på dating, og 25 000 på sine egne fremtidsutsikter er to svært forskjellige ting... Det ene gir det kanskje noen date, det andre gir deg noe du har resten av livet uansett... Anonymkode: 43e39...9e5 2
Grüner Skrevet 21. juli #14 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 17.13): Wow Det hadde jeg aldri betalt Må være oppførselen hans i utelivet som gjør at han ikke får napp. Datingapper er bare useriøst Anonymkode: 97114...cb7 Det trenger da ikke ha noe med oppførselen hans i utelivet å gjøre! Det er mange som er single uten at de trenger å være helt idiot for det. 1
Grüner Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De fleste tar utdanning for å få seg en god jobb, ikke for å få seg kjæreste. De fleste kjøper bil etter behov og ønsker, ikke for å få seg kjæreste. Jeg har definitivt ikke kjøpt bolig for å få kjæreste, men jeg trengte ett sted å bo... Å bruke 25 000 på dating, og 25 000 på sine egne fremtidsutsikter er to svært forskjellige ting... Det ene gir det kanskje noen date, det andre gir deg noe du har resten av livet uansett... Anonymkode: 43e39...9e5 Han bruker jo 25000 på egne framtidsutsikter når han investerer i matchmaking for å finne den rette for å slippe å sitte år etter år og sveipe på Tinder uten å finne den rette. 3 1
Helene1982 Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De fleste tar utdanning for å få seg en god jobb, ikke for å få seg kjæreste. De fleste kjøper bil etter behov og ønsker, ikke for å få seg kjæreste. Jeg har definitivt ikke kjøpt bolig for å få kjæreste, men jeg trengte ett sted å bo... Å bruke 25 000 på dating, og 25 000 på sine egne fremtidsutsikter er to svært forskjellige ting... Det ene gir det kanskje noen date, det andre gir deg noe du har resten av livet uansett... Anonymkode: 43e39...9e5 Ingen burde ta utdannelse, kjøpe bolig eller kjøpe bil for å få kjæreste. Det å få kjæreste bør handle om et ønske om et samliv med noen - ikke hva en kjæreste kan gi deg. Jeg tror mange kan ha god nytte av å få hjelp av en coach for å finne en partner, og selv om man ikke er garantert en partner, kan man lære noe om seg selv og om andre mennesker. Kanskje det man lærer er at man har det bra alene 🤷🏼♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli Trolltunge skrev (På 20.7.2025 den 22.43): Synes ikke det var så dyrt jeg. Ikke hvis det funker. Hvis han sitter igjen med minus 25k og fortsatt ingen kjæreste etterpå, føles det nok en god del dyrere. Anonymkode: 1521c...1b9
Trolltunge Skrevet 21. juli #18 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ikke hvis det funker. Hvis han sitter igjen med minus 25k og fortsatt ingen kjæreste etterpå, føles det nok en god del dyrere. Anonymkode: 1521c...1b9 Ja, men dette inkluderte også gode råd man kan bruke videre. Uansett, den som intet våger intet vinner, og 25000 kr er antagelig mindre enn mange menn bruker på å jakte kvinner på et år, uten å få personlige råd om hvorfor de feiler, og derfor bare fortsette de gjerne med det som virker dårlig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli Jeg kan jo umiddelbart gjette 2 gode grunner til at han enda er singel da. Han er overvektig, og bor tilsynelatende i Nordland siden det er Nrk Nordland. Det som har funket greit for meg er å bo i de større norske byene, utenom Trondheim da, altfor mannsdominert med alle ingeniørene. Mange damer rundt 30 her som er veldig gira på å finne seg en ålreit mann. Bor for øyeblikket i Bergen, men hver gang jeg er i feks Oslo så er det lett. Anonymkode: 55cc1...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli Klikktittel. Jobber du i Dagbladet eller noe? Anonymkode: 7b1ff...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå