AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Partner er skikkelig kjæreste, mye sex, kosete og positiv Partner vil at vi flytter sammen, enten inn til den ene eller skaffe bolig ilag. Plutselig er partner Dr.Jekyll og Mr. Hyde, negativ og ufin, irritert, men veldig hyggelig mot alle andre enn deg. Den andre partneren lager mat, gjør husarbeid, intitierer til sex , lar partner styre med sine hobbyer, stikker ut om partner vil ha alenetid og lar partner gå på fest eller annet moro med sine venner. Men det er ikke godt nok Maten er drit, husarbeid ikke grundig nok, får ikke være i fred, får ikke sove, alt er plutselig galt. Hva er det som skjer ? Jeg er jo partneren deres, ikke mamma. Jeg har behov, men har også respekt for min partners behov. Hva gjør jeg som innflyttet partner galt ? Det var jo ikke jeg som ville flytte sammen. Det er ikke jeg som har rushet dette. Likevel blir jeg "straffet" . Anonymkode: 60514...501
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Slik kommer det nok til å fortsette. Han har vist hvem han er, for "nå er du hans"! Flytt for deg selv først som sist. Anonymkode: fe814...509 2 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Gratulerer! Du har funnet et skikkelig rasshøl som du har blitt samboer med. Anonymkode: c5fa0...8dd 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Han var bare snill til han fikk deg på kroken. Dette er den ekte siden hans. Mange menn vil ikke ha kjæreste, de vil ha tilgang på gjevnlig sex og en hushjelp. Eventuellt en emosjonell punchingbag fordi de ikke kan regulere sånt selv. Ikke gi han flere sjanser. Anonymkode: bd742...373 2 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Enten har han vist sitt sanne jeg, eller så er du bare et veldig irriterende menneske. Anonymkode: 4d150...94e
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Klassisk psykopat. Spring så fort du kan. Anonymkode: eecaf...5fe 3
Trolltunge Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli (endret) Gode menn er ikke slik, men altfor mange menn selger seg inn som noe de egentlig ikke er for å vinne kvinnen, og så bare dropper de det spillet og blir sitt sanne jeg når de tror kvinnen er sikret dem. Slike menn har det med å snu om og bli ugrei ved diverse punkter hvor de føler seg trygge nok på kvinnen til å bare trekke tilbake det å være en så grei partner som de solgte seg inn med, falskt. Punktene det skjer på er oftest: Når man flytter sammen Når man kjøper bolig sammen Når man får barn sammen. Når man gifter seg. Når slike menn føler seg trygge nok til å bare droppe snill og grei- masken varierer, men det er sitt sanne jeg de da viser, og kvinnen som ble lurt av falsk godhet bør da gå. Virkelig bra menn er hel ved, og det de solgte inn er hva de faktisk er. Menn som selger seg inn som noe de ikke er virker ofte ikke å se noe galt i dette. De gjorde jo en hederlig innsats, og videre mener de visst at de skal leve på rentene av det, selv om de endrer seg til noe kvinnen absolutt ikke falt for. Såvidt jeg har observert påstår ofte de mennene at det er kvinnen som endrer seg når hun reagerer på at mennene ikke er hyggelig partner lenger. De virker ikke å kunne/ville se sin rolle i at selvfølgelig endrer en kvinne seg dersom man slutter med å være god partner for henne. Endret 20. juli av Trolltunge 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Du har valgt feil partner. Han lokket deg med en honning felle og viser nå sitt sanne seg. Løp. Forloveden min endret seg ikke da vi flyttet sammen. Han ville derimot sette seg ned og prate om forventninger og oppgave fordelinger. Han ønsker ikke at jeg skal føle jeg tar det "tredje skiftet" alene. Anonymkode: 4587b...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten har han vist sitt sanne jeg, eller så er du bare et veldig irriterende menneske. Anonymkode: 4d150...94e Sikkert veldig irriterende når det er partner som har vært veldig klar på reglene før flytte sammen. Jeg bare følge reglene. Gjør så godt jeg kan, men det er vel irriterende at jeg er så underdanig som partner ville jeg skulle bli. Om jeg opponerer, så får jeg vel kjenne på det også Nei, jeg har nok gått i fella Anonymkode: 60514...501 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli Det er fordi det er sånn han egentlig er, han bare ventet med å vise det til dere hadde flyttet sammen. Det hører med til dette bildet at du skylder på deg selv, slik får han deg til å bli lenger. Om du tar det opp så vil han enten skyve det over på deg, eller love bot og bedring. Og så er det brått tilbake til det samme igjen, og sånn fortsetter det. Anonymkode: c9b20...4f8 2
Nymerïa Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Maten er drit "Da lager du noe bedre i morgen. Jeg gleder meg." AnonymBruker skrev (2 timer siden): husarbeid ikke grundig nok "Hvis det er sånn at du er grundigere enn meg på renholdet, så er det best at du tar deg av dette fra nå av. Jeg tar klesvasken og handler." AnonymBruker skrev (2 timer siden): får ikke være i fred "OK, holder det at du tar deg en (gå)tur alene eller vil du ikke være samboer lenger?" AnonymBruker skrev (2 timer siden): får ikke sove "Det var leit. Er det noe som plager deg?" AnonymBruker skrev (2 timer siden): alt er plutselig galt. "Det virker ikke som om du trives. Er dette en forbigående følelse jeg ikke skal bry meg om, eller angrer du? For det er jo ikke noe hyggelig for meg heller å bo sammen med noen som er misfornøyd. Jeg har jo bedre ting å bruke energien min på." Dette fikser du, TS. Du er ikke problemet. 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå