AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:23 #1 Skrevet søndag kl 14:23 Vi bygger hus, og kommer til å ha åpen stue/kjøkken løsning (stort rom med høyt under taket). Vi har valgt Berry Alloc Grand Avenue Champs Elysees som gulv: Og Jotun Macchiato på veggene: Nå er vi veldig usikre på hvilke Ikea kjøkkenfronter som passer. Kanskje disse på skuffene? Vi skal ha kjøkkenøy. Jeg forstår det slik at det ikke er høyskaper i disse frontene, så da må det evt bli svarte høyskaper. Det er et stort kjøkken og da blir det kanskje litt mørkt? Har vurdert Metod Upplöv matt mørk beige, men flere har sagt at fingermerker vises så godt på matte kjøkkenfronter… Noen som har noen tanker rundt dette? Tips eller råd? Anonymkode: f0add...bd2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:31 #2 Skrevet søndag kl 14:31 Jeg liker ikke svart, hadde gått for kjøkken i en grønnfarge Anonymkode: efd47...eac
AprilLudgate Skrevet søndag kl 17:30 #3 Skrevet søndag kl 17:30 (endret) Hadde tatt med prøve på gulv og gått fysisk i butikk. Så velger du veggfargen sist. Apropos høyt under taket og stort rom blir akustikken grusom, så dere kommer til å måtte ha løsninger for dette også i form av akustikkplater, gardiner/tepper på gulv etc. Så dermed igjen greit å tenke veggfarge til sist. Endret søndag kl 17:32 av AprilLudgate
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:49 #4 Skrevet søndag kl 17:49 Stensta er gulbrun, imens veggfargen din er mer rødlig. Gulvet virker litt grålig, så det passer heller ikke til gylne fronter. Hvorfor ikke Sinarp istedet? Den er mer rødbrun. Hvis det er et stort kjøkken vil jeg vurdert hvit høyskapsvegg. Det reflekterer lys og tar lite oppmerksomhet. Anonymkode: 31acf...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå