AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Jeg er på en badeplass og vi ligger tett som hermetisk makrell. Ved siden av meg ligger et par som er på date for første gang ut ifra hva de snakker om. Før jeg får kjeft nå om at jeg lytter til andres samtaler, så ligger damen 20 cm ifra meg og jeg hører godt samtalen til tross for at jeg har ørepropper (for de som tror at ørepropper tar bort all lyd, så tar proppene bort kun bakgrunnslyd og samtale blir tydeligere) Helt umulig å ikke legge merke til at damen har en kraftig mørk bikinelinjekant som tyter ut på hver side av badedrakten. Det er fint at hun er så avslappet at hun ikke bryr seg, samtidig som jeg lurer på hvorfor hun ikke har barbert/ vokset eller klippet hårene bort når hun skal være med en ny mann for første gang. Anonymkode: de4ad...bd8 1 1
BobbySocks Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Fordi hun har egen preferanser og ønsker, og rett og slett ikke faller for samfunnets påtrykte normer. 10 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Virker hun autistisk eller feministisk? Anonymkode: 60c60...2ec 2 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Jeg forstår at du tenker mye på hva andre tenker, når dette er slikt som opptar dine tanker. Vi forventer alltid at andre tenker slik vi gjør. Heldigvis er ikke det tilfellet. Mange mennesker har aldri, eller har vokst ut av, å bry seg om hva andre tenker. De velger det som passer dem selv, og lever sitt liv deretter og heller fokuserer på å lete etter den personen som er kompatibel med dem. Autentisitet og selvtillit er det mest sexy og tiltrekkende som finnes! Anonymkode: 44a93...665 11 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er på en badeplass og vi ligger tett som hermetisk makrell. Ved siden av meg ligger et par som er på date for første gang ut ifra hva de snakker om. Før jeg får kjeft nå om at jeg lytter til andres samtaler, så ligger damen 20 cm ifra meg og jeg hører godt samtalen til tross for at jeg har ørepropper (for de som tror at ørepropper tar bort all lyd, så tar proppene bort kun bakgrunnslyd og samtale blir tydeligere) Helt umulig å ikke legge merke til at damen har en kraftig mørk bikinelinjekant som tyter ut på hver side av badedrakten. Det er fint at hun er så avslappet at hun ikke bryr seg, samtidig som jeg lurer på hvorfor hun ikke har barbert/ vokset eller klippet hårene bort når hun skal være med en ny mann for første gang. Anonymkode: de4ad...bd8 Ok. Har du spurt henne om hvorfor? Anonymkode: 27919...03a
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli Veldig spesielt🙈 Hår må være lov, men da går det an å kjøpe en bredere badetruse som skjuler det🙈 Anonymkode: 72bd4...d17 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Tenke seg til, en dame som tenker komfort foran andres behov for å putte henne i en form som passer de. Anonymkode: 83ce9...5f5 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Omg, hvorfor bryr du deg? Jeg var ungdom på 2000-tallet og kunne lese om tjukk Britney Spears var. Virkelig glad for at flere tør å være seg selv. Denne tråden og tråden om bløtkakekjoler er trist lesing. Mest sannsynlig fra kvinner som også vokste opp med offentlig kritisering av unge kjendiser Anonymkode: 6a7e0...a37 7 4
Avispapir Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig spesielt🙈 Hår må være lov, men da går det an å kjøpe en bredere badetruse som skjuler det🙈 Anonymkode: 72bd4...d17 Så det du mener er at hår er lov, men da skal det gjemmes? 1
Buxus Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Min kusine har ikke noensinne barbert legger eller bikinikant eller bart, for den saks skyld. Hun er nå likevel lykkelig gift på 30. året. Med en mann som går i sokker i sandaler og solbriller utenpå brillene. Heldigvis finnes det noen for alle, tenker nå jeg! (som både vokser ben og armer og under og over og som naturligvis aldri hadde gått på date uten... 😉 ) 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli For det første, hadde jeg ikke gått på stranden for date. For det andre, hadde jeg ikke ønsket å gå på date med noen jeg måtte barbere bikinilinjen, eller noe annet, for. Barberer jeg meg, er det for min egen skyld, og for å unngå blikk og fordømmelse fra sånne som deg. Anonymkode: 82b5f...692 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli Hvor gammel var hun tror du? Anonymkode: 2bc60...8fb
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel var hun tror du? Anonymkode: 2bc60...8fb Mellom 45-50 år Ts Anonymkode: de4ad...bd8
AnonymBruker Skrevet 20. juli #15 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mellom 45-50 år Ts Anonymkode: de4ad...bd8 Ikke uvanlig at man har vokst fra barberingsjaget når man er ferdig med ungdomstiden da. Anonymkode: 2bc60...8fb 9
Skogstrolle Skrevet 20. juli #16 Skrevet 20. juli Det kan hende at han hun er på date med elsker å la ansiktet synke nedi ei hårete mus 🤭 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #17 Skrevet 20. juli Jeg er nærmere 60 og hadde ikke gått i bikini hvor musepelsen syntes. 😅 Jeg barberer meg ikke til vanlig, men greit å ta vekk det som ville synes med bikini eller badedrakt. Liker rett og slett ikke å vise fram kjønnshåra offentlig. Anonymkode: 5cf8e...79c 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #18 Skrevet 20. juli Skogstrolle skrev (8 minutter siden): Det kan hende at han hun er på date med elsker å la ansiktet synke nedi ei hårete mus 🤭 Det har jeg ikke tenkt på, men det kan jo tenke de har funnet hverandre via et nettsted for folk som lar kroppen være kropp? Ts Anonymkode: de4ad...bd8 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #19 Skrevet 20. juli Mega turnoff for min del, men sikkert noen som tenner på det. Anonymkode: 9af27...740
AnonymBruker Skrevet 20. juli #20 Skrevet 20. juli Har aldri sett noen som har busken utenfor badetøyet faktisk , og hadde heller ikke gjort det selv 🙈 hadde heller kjøpt en annen type bikini bukse . Anonymkode: 833f3...1e0 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå