AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Ja, altså! Hva gjør dere med det? Har en del lyse ansiktshår, det får vel bare være? Men så får jeg innimellom et og annet skikkelig hardt skjegghår! Nappe det ut med pinsett? Hvilken pinsett da? Eneste jeg har i hus, er den jeg bruker til flåttfjerning😅. Anonymkode: 782e1...dbc
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Jeg har fått et par stive ansiktshår som jeg napper. Helt vanlig pinsett. med lyse hårene/dunene lar jeg bare være. Anonymkode: ae53f...246 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Jeg går til hudpleier og fjerner de med elektrolyse, og da forsvinner de for godt etter et par behandlinger Anonymkode: 16d44...e41
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Har en del svarte, tykke hår på haken som jeg napper med pinsett, også går jeg over med Flawless på kinn, overleppe og hake etterpå, for å ta dunene. Anonymkode: 8b8ef...b1e
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg går til hudpleier og fjerner de med elektrolyse, og da forsvinner de for godt etter et par behandlinger Anonymkode: 16d44...e41 Hvor mye koster det for 1 behandling? Iom at det er bare noen hår. Anonymkode: b4120...dd5
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli Jeg lar dunene være (de vises knapt uansett), og så napper jeg ut et og annet stivt hår som plutselig spretter ut under haka, med pinsett. Anonymkode: 9df32...e83 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Jeg napper ingenting annet enn noen øyenbrynshår en gang i ny og ne. Jeg ser ingen sjenerende hår i ansiktet. Vet at det er noen usynlige dun på sidene av kinnene (kan kjenne det såvidt med fingertuppene), men de synes ikke, og jeg bruker uansett ikke å kline ansiktet fullt av foundation og slike ting, så da spiller det ingen rolle. Som sagt, jeg kan ikke se noe hår. Anonymkode: 9c885...210
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Jeg har pcos, får et veldig sånn neckbeard. 😂 plagsomme tykke svarte hår, jeg orker ikke nappe siden det er så mange, men barberer nesten hverdag (når jeg skal ut av leiligheten i alle fall). hvis det var under 10, hadde jeg gått inn for noe pinsett Anonymkode: 627f2...443
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye koster det for 1 behandling? Iom at det er bare noen hår. Anonymkode: b4120...dd5 2-400 Anonymkode: 16d44...e41
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, altså! Hva gjør dere med det? Har en del lyse ansiktshår, det får vel bare være? Men så får jeg innimellom et og annet skikkelig hardt skjegghår! Nappe det ut med pinsett? Hvilken pinsett da? Eneste jeg har i hus, er den jeg bruker til flåttfjerning😅. Anonymkode: 782e1...dbc En pinsett av kvalitet koster lite på et apotek. Anonymkode: 4ad9a...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå