Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har flere venner som hver sommer, påske og høstferie reiser på hytta og går toppturer. Og det er koselig det. Men må det dokumenteres hver gang på snap, Facebook og Instagram?. 

Kunne brukt de samme bildene hver gang og ikke tatt nye 🤣

Anonymkode: b2a02...fa7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gjør jo det- beriker fjorårets eller et lånt fra nett mens de dropper turen- har du prøvd å bildegogle? Og fotoshooper seg selv inn..

Anonymkode: 71559...b8a

AnonymBruker
Skrevet

Hva ellers er snap og fb til, da? Bedre enn bilder av mat og sånt.
Logg deg av hvis du er irritert. 

Anonymkode: 684f1...5cb

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har flere venner som hver sommer, påske og høstferie reiser på hytta og går toppturer. Og det er koselig det. Men må det dokumenteres hver gang på snap, Facebook og Instagram?. 

Til spørsmålet ditt. Ja, det må dokumenteres hver gang. 

Mest av alt for at slike som deg skal ha noe å irritere seg over. 

Du er Litt samme type menneske som klaget over hva som gikk på nrk, og ikke evnet til å skifte kanal.. 

De som har veldig stort behov for å uttrykke seg negativt om eller over noe. 

Anonymkode: b3508...c43

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Man ser jo hva folk gjør fra dag til dag - det er det som er det koselige med SoMe. Innimellom jeg er jeg i området, og man kan treffes spontant. 

Vil jeg se noe nytt, og flotte bilder, så kan jeg jo heller ta runden på google. 

Anonymkode: 8bea9...6f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ok. Tror du at det du selv dokumenterer er like spennende for alle på vennelisten?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sauer vet du.  Følger det som er in. Og oppmerksomhet er det viktigste 👍   Gjøre som alle andre og vise det frem til alle.  Skryte skryte.  Se op meg jeg gjør som alle andre 😅 Hehe. Synes bare synd på disse, glad jeg heller gjør det jeg faktisk liker og vil gjøre.  

Anonymkode: 58a70...d15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men må det dokumenteres hver gang på snap, Facebook og Instagram?. 

Foreslår at du tar det opp med de direkte, vi vet jo ikke svaret. 

Anonymkode: db685...48b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sauer vet du.  Følger det som er in. Og oppmerksomhet er det viktigste 👍   Gjøre som alle andre og vise det frem til alle.  Skryte skryte.  Se op meg jeg gjør som alle andre 😅 Hehe. Synes bare synd på disse, glad jeg heller gjør det jeg faktisk liker og vil gjøre.  

Nå har nordmenn alltid vært et friluftselskende folk, da. Men hvorfor provoserer dette deg så voldsomt? Får du mindreverdighetskomplekser? Blir du misunnelig på at andre gjerne har en freshere livsstil og interesser enn deg selv?

Anonymkode: 315f0...f81

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Veldig rare slutninger du trekker. Hva får deg til å tro at de som går toppturer ikke liker det de holder på med? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg synes utsikten blir bare bedre og bedre. Liker du ikke utsikt dropp å se mine ferie snap da. Jeg liker ikke den samme stranda år etter år, de samme rekene, de samme vin glasset osv. Synes likevel det er fint å se hva andre venner gjør i ferien. 

Anonymkode: 54d6c...9bd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker når folk legger ut bilder og sender Snap :) Gøy å se hva folk gjør, mange tar utrolig fine bilder og jeg henter endel inspirasjon fra andres turer :)

Anonymkode: e709e...281

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange ville ikke dratt på toppturer om de ikke fikk skryte av det. 

Anonymkode: ecbcb...300

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du har ikke tenkt på at disse menneskene også gjør det de liker da? Og at du tillegger dem hensikter de overhode ikke har?

Jeg legger hvertfall ut bilder av det som interesserer meg, det jeg opplever og det jeg har lyst til, hvis noen innbiller seg et sekund at det er for å gjøre dem misunnelige, må de tro om igjen. Jeg gir flatt faen i hva andre tror.

Anonymkode: c0341...6cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Folk du kjenner som har fortalt deg dette, eller bare deg selv som tenker sånn? 

Anonymkode: 684f1...5cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva har du gjort i sommer?

Jeg har bare gjort ting jeg liker - inkludert fjelltopper, bærplukking, og fine strender i Italia. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De jeg kjenner som ikke liker toppturer går ikke toppturer.... Og derfor deler jeg heller ikke bilder med dem, da det ikke interesserer dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Avinstaller Facebook. Problem løst!

Anonymkode: ef0ea...a53

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Like mye som at de som poster bilder fra stranda, storbyferien, fisketuren, av reker og vin, hunden sin eller ungene egentlig ikke liker noe av det, de gjør det bare for å skryte 🙃 Fantastisk logikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange ville ikke fått unger om de ikke fikk vise dem frem på SoMe heller, da? Samme logikk.

Anonymkode: 8ed18...e76

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...