Ulven99 Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Vet ikke om jeg la dette i riktig kategori, men håper på svar fra noen som har peiling. Jeg klarte å søle masse vann på øretelefonene mine igår kveld. De er helt gjennomvåte men jeg har lagt de på tørk ute i solen. Tror dere det er mulig at de kan reddes? Eller tåler ikke slike øretelefoner å bli fuktig? Noen som har opplevd lignende og vet hva man skal gjøre med det? De er av merke JBL så ikke den dyreste sorten, og jeg kan bare kjøpe meg nye, men fint om jeg kan unngå det.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Jeg har hatt airpodsen gjennom vaskemaskinen og de fungerte igjen etter noen dagers tørking. La de tørke og prøv, de fleste slike er ganske sprutsikre. Anonymkode: b6978...371
Mezzosoprena Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Ulven99 skrev (3 timer siden): Vet ikke om jeg la dette i riktig kategori, men håper på svar fra noen som har peiling. Jeg klarte å søle masse vann på øretelefonene mine igår kveld. De er helt gjennomvåte men jeg har lagt de på tørk ute i solen. Tror dere det er mulig at de kan reddes? Eller tåler ikke slike øretelefoner å bli fuktig? Noen som har opplevd lignende og vet hva man skal gjøre med det? De er av merke JBL så ikke den dyreste sorten, og jeg kan bare kjøpe meg nye, men fint om jeg kan unngå det. Tørk dem, test om det er lyd som vanlig og dermed har du svaret 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå