Majer Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Har merket dette fenomenet skikkelig. Når jeg tenker på de jeg vokste opp med var alle sammen ordentlige, ingen snakket om å sjekke opp jenter, var rusa i det offentlige rom eller pratet høyt på bussen. Når jeg ser unge jenter med kjærester er kjæresten ofte mørk eller har merkeklær. Antar det er en sammenheng med selvtillit. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Det er ikke slik at det kun er de med merkeklær som får kjærester, men det er gjerne disse menneskene som liker oppmerksomhet veldig godt og derfor viser seg mye ute i offentligheten. Det helt vanlige kjæresteparet sitter hjemme og ser film sammen. Anonymkode: 383b2...ede 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Alle tenåringsgutter går i merkeklær nå. Anonymkode: abc1f...4d7
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Confidence is quiet. De som viser seg mest, tar plass og brauter trenger ikke være mer selvsikre enn den stille gutten som slapper av i hjørnet. Tror hellet det er motsatt. Anonymkode: bf7f3...fde 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå