AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Prøvde å lage en profil der, men fikk ikke til å ferdigstille fordi jeg har ikke passord. Jeg klikker på lenken for å få tilsend info om å opprette passord via epost, men jeg får ingen epost. Har også prøvd å spørre kundeservice om dette, men jeg får ikke svar. Erfaringer noen, hvordan gjør man dette? Anonymkode: a4972...dc4
Q2012 Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Prøvde å lage en profil der, men fikk ikke til å ferdigstille fordi jeg har ikke passord. Jeg klikker på lenken for å få tilsend info om å opprette passord via epost, men jeg får ingen epost. Har også prøvd å spørre kundeservice om dette, men jeg får ikke svar. Erfaringer noen, hvordan gjør man dette? Anonymkode: a4972...dc4 Kan du ikke registrere deg med en ny epost adresse?
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli svartkatt skrev (38 minutter siden): Har du sjekket søppelposten? Jepp, ingenting der heller. Anonymkode: a4972...dc4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Dersom dette er første gang du bruker sukker, må du opprette ny bruker. Det kan se ut som du ber om nytt passord, men dersom du ikke er i systemet deres, fungerer ikke det. Så trykk på opprett ny bruker og lag deg ett passord. Anonymkode: 89dff...007
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Da kommer det opp at epost adressen allerede er i bruk. Anonymkode: a4972...dc4
-jk- Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da kommer det opp at epost adressen allerede er i bruk. Anonymkode: a4972...dc4 Prøv lenken for "glemt passord".
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli -jk- skrev (2 timer siden): Prøv lenken for "glemt passord". Det er det jeg har gjort, og da kommer det opp at man skal oppgi epost for å få lenke for å opprette passord. Lenken kommer ikke fram da jeg trykker på glemt passord. Anonymkode: a4972...dc4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli kan kanskje bare ta litt tid siden det er helg Anonymkode: 7ffda...26c
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli Hvorfor sukker? Får du ikke matches på plattformer med folk på? Isåfall er det likesinnende du treffer på sukker. De andre folka som heller ikke får matches på Tinder etc. Er du kvinne og ikke har fått matches før du ender opp på sukker så sikter du enten altfor høyt eller så er du uinteressant for de fleste menn. Er du mann og har havna inn mot sukker er det helt normalt. Menn får ikke matches noe sted og du blir heller ikke få noen treff på sukker heller. Anonymkode: 0f1a9...0e7
-jk- Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor sukker? Får du ikke matches på plattformer med folk på? Isåfall er det likesinnende du treffer på sukker. De andre folka som heller ikke får matches på Tinder etc. Er du kvinne og ikke har fått matches før du ender opp på sukker så sikter du enten altfor høyt eller så er du uinteressant for de fleste menn. Er du mann og har havna inn mot sukker er det helt normalt. Menn får ikke matches noe sted og du blir heller ikke få noen treff på sukker heller. Anonymkode: 0f1a9...0e7 Tja, jeg har fått matcher både på Sukker, Match og til og med Møteplassen. Hvor mange jeg hadde fått på Tinder vet jeg ikke, har ikke giddet å lage profil der. Har ikke problemer med at det mangler folk, det ramler inn en del nye profiler hver dag på alle de 3 plattformene. Men sikkert vanskeligere om man bor skikkelig øde til. M53.
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli Har nylig slettet profilen min på Sukker etter å ha truffet min kjæreste der. Så ja, det går an. Ikke hør på trollingen om restefyll og slikt. Jeg kunne ikke fordra tinder, for det var klin umulig å vite noe som helst om menneskene der, og nesten ingen skrev om seg selv. Alt handlet om bilder og jeg forsto hvorfor det ble kalt puleappen. Joda, det er færre på Sukker, men så framstår de som er der som mer seriøse. Selv de som skriver lite om seg selv, så har du matchtreet å basere ting på, som er fantastisk mye nyttigere enn 22 emojis på tinder 😂 Lykke til med kjærlighetsjakten! Du trenger tross alt bare 1 godt treff ❤️ Anonymkode: aec77...9b2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har nylig slettet profilen min på Sukker etter å ha truffet min kjæreste der. Så ja, det går an. Ikke hør på trollingen om restefyll og slikt. Jeg kunne ikke fordra tinder, for det var klin umulig å vite noe som helst om menneskene der, og nesten ingen skrev om seg selv. Alt handlet om bilder og jeg forsto hvorfor det ble kalt puleappen. Joda, det er færre på Sukker, men så framstår de som er der som mer seriøse. Selv de som skriver lite om seg selv, så har du matchtreet å basere ting på, som er fantastisk mye nyttigere enn 22 emojis på tinder 😂 Lykke til med kjærlighetsjakten! Du trenger tross alt bare 1 godt treff ❤️ Anonymkode: aec77...9b2 Jeg kan signere alt dette. Anonymkode: 7e789...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå