Amanlis Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 Noen som kan hjelpe meg med nettsteder hvor jeg kan laste ned animerte smileys uten å betale for det?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #2 Skrevet 23. mars 2006 Ligg i alle fall unna smileycentral og andre steder som gir ut "pakker" med ikoner etc. De er fulle av spyware. Dessuten kan ikke mottakeren (altså de du sender smileys til) se de uten å laste ned selv. Perfekt for spredning av spyware..
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #3 Skrevet 23. mars 2006 dette er jeg også interessert i. Kopierer en del jeg får på msn, men kunne gjerne tenkt meg en side hvor jeg kunne finne dem selv
Amanlis Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2006 Ligg i alle fall unna smileycentral og andre steder som gir ut "pakker" med ikoner etc. De er fulle av spyware. Dessuten kan ikke mottakeren (altså de du sender smileys til) se de uten å laste ned selv. Perfekt for spredning av spyware.. ← Jeg gikk på en sånn en gang, og dataen blei full av alskens dritt. Tror det var freesmileys.
Gjest Binna Skrevet 25. mars 2006 #6 Skrevet 25. mars 2006 (endret) http://www.photobucket.com/ må lete en stund, men her er det masse! tror det var 3 trojanske hester på dataen etter nedlasting fra smileysentral.. Endret 25. mars 2006 av hæxa
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 http://www.photobucket.com/ må lete en stund, men her er det masse! tror det var 3 trojanske hester på dataen etter nedlasting fra smileysentral.. ← hvor finner man det på denne siden?
Wonders Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Jeg lastet ned noen oxo fra msn, og i løpet av noen minutter hylte maskinen at jeg ble hacka, LOG DEG AV NÅÅÅÅ! Jeg gjorde det, og musa var ikke i bruk ennå den derv rundt på skrivebordet,,, uggent. Så litt senere den dagen fikk jeg virus,,,Snufs. Jeg er det desverre vant til MAC, der får man ikke sånnt dritt, så typen blir drit sur når jeg sitter på msn eller laster ned noe på hans pc,,, det er jo farlig, maskina samler opp all mulig dritt i løpet av en dag sannt, SÅ klikker det til slutt. Tåplig opplegg synes nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå