Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en uke på Tinder, så har jeg (M49) skjønt at dette ikke kommer til å bli en enkel vei frem mot kjæreste. Men vil i hvert gi det en sjanse før jeg sletter appen. Jeg sveiper ikke til høyre på så mange profiler, og jeg har fått likes, men matchene har uteblitt (har ikke betalt abonnement). Tinder selv oppfordrer jo til å sende en melding før man liker noen, men hvor velkomment er dette, egentlig? Og hva slags nivå skal man eventuelt legge seg på. Igjen: Har ikke lyst til å sette noen i en situasjon der de føler de må inn i en samtale, eller ha dårlig samvittighet fordi jeg er uinteressant og de ikke har lyst til å svare. Regner jo med at jeg dukker opp i deres feed uansett når jeg liker profilen (selv om de ikke har Tinder Gold), så rent instinktivt føles det egentlig invaderende å sende en melding i tillegg.

Så hva er egentlig kvinners forhold til uoppfordrede meldinger kombinert med en like? Er det noe som oppleves utmattende? Forstyrrende? Hyggelig? På den ene siden gir det jo meg en anledning til å fortelle hva jeg likte med deres profil, men samtidig så har jeg ikke lyst til å drukne folk i oppmerksomhet heller.

Regner med at det er individuelle forskjeller her, så bare kom med deres erfaringer uansett hva de måtte være. Menn også for den saks skyld.

Anonymkode: c8fe6...516

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å sende melding med personer på Tinder som du ikke har matcha med?

jeg var nylig på Tinder selv, men sletta etter for mange useriøse.

jeg hadde ikke likt å få masse meldinger fra folk som jeg neppe hadde sveipet høyre på, jeg hadde mest sannsynlig unngått å svart. 😅

Anonymkode: 42c92...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Ah. Har bare sett at det er en mulighet til å trykke på "send melding". Men nå ser jeg at den muligheten er noe som heter "Førsteinntrykk" som man bare får med Tinder Platinum (3 ganger pr. måned), så det er uansett ikke noe å prioritere. Greit nok. En mindre ting å bekymre seg for.

Anonymkode: c8fe6...516

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Går det an å sende melding med personer på Tinder som du ikke har matcha med?

ja.
Du kan betale for det.
Det er måten tinder tjener penger på.
Desperate mannfolk (og kvinnfolk) som betaler 500 kroner pr mnd for å få lov til å sende meldinger til andre uten å matche først.
Det dem tjener på reklame er null i sammenligning.

Anonymkode: bab8c...466

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mislikte å få meldinger med folk jeg ikke hadde matchet med. 
Og om du ikke har match, men har fått noen likes, er det av kvinner du ikke har likt tilbake.

Anonymkode: 0454f...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Om du har Facebook kan du teste FB dating. Jeg liker den mye bedre enn Tinder. Det var enkelte som sendte en liten melding selv om vi ikke hadde matchet, var jo bare å ignorere om de ikke var interessante. Der kan man også se hvem som har likt deg uten å betale, kanskje dukker det opp noen du har oversett. 

Anonymkode: f7be0...44d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker ikke at menn skriver til meg uten at vi har matchet. Det fremstår bare som desperat, klengete og feil. Jeg sveiper alltid slike henvendelser strake vegen til venstre.

Anonymkode: 1856e...c70

• Liker 2
Skrevet

Nei takk, jeg vil kun ha melding fra de jeg har sveipet til høyre, meldinger fra andre er uønsket.

Anonymkode: 5e8b9...e33

Skrevet

Ikke gjør det. På sukker er det mulig å sende mld til dem man ikke har matchet med. Husker jeg hata alle mld fra random menn

Anonymkode: 78534...9a6

Skrevet

Jeg tenker kjør på! Man er jo på datingsider for å møte noen. Den rette dama vil ikke ha noe i mot det, og de som ikke liker det kan jo bare ignorere. Null stress 🌞

Anonymkode: 94637...8d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker kjør på! Man er jo på datingsider for å møte noen. Den rette dama vil ikke ha noe i mot det, og de som ikke liker det kan jo bare ignorere. Null stress 🌞

Anonymkode: 94637...8d7

Dårlig råd. 
Er det lagt opp for at man kan trykke liker på de man liker, trenger du ikke sende melding til noen som IKKE har trykket liker på deg. Da er det en grunn til at vedkommende ikke har trykket liker og det bør man akseptere og respektere.

Anonymkode: 35cfb...0bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...