Gå til innhold

Når menn vil se hele deg, dvs kroppen din

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun bilder av ansikt og litt overkropp på dating sider. 

Det er ikke fordi jeg er flau over kroppen, men vil helst at andre ting, som personlighet blir vektlagt mest, ikke kroppen. 

Når jeg får spørsmål om bilder av kroppen, føler jeg med en gang at mannen jeg snakker med er overfladisk. Dessuten syns jeg det er kjempe kleint å ta og sende slike. 

Hva tenker dere, når dere får spørsmål om bilder av "hele deg" eller kroppen? 

Anonymkode: ed64a...7fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er da åpenbart for meg at kropp spiller en vesentlig stor rolle for mannen, med andre ord er det en dealbreaker og jeg avslutter samtale etter dette. Menn generelt er ekstremt overfladiske, men enkelte er faktisk høflige og modne nok til å vente og se til man eventuelt møtes. Ikke send sånne bilder, det viser bare at du jager hans bekreftelse. Det vil du aldri gjøre. 

Anonymkode: c7527...a79

• Liker 12
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ha heltkroppsbilder i vanlige settinger? Trenger ikke være bikinibilder. Spør de fortsatt, vet du hva de er ute etter.

Anonymkode: 33dbf...27c

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet betyr utrolig mye, men jeg skal være ærlig og si at jeg ikke sveiper til høyre om jeg ikke kan se hvorvidt en person er forholdsvis slank eller ikke. Jeg synes det er relevant informasjon. Det trenger ikke være utslagsgivende engang, men likevel.

Anonymkode: a067e...5c6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet er gjerne viktigst, men bare hvis fysisk tiltrekning er der i utgangspunktet.

Ingen, hverken kvinner eller menn, bryr seg om personligheten til noen de ikke er fysisk interesserte i.

Anonymkode: 8c6c6...c08

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri sendt nakenbilder til en mann. Du vet aldri hva som kan skje med bildene i ettertid – de kan bli delt, misbrukt eller brukt mot deg som pressmiddel. Det er rett og slett ikke verdt risikoen. Du har ingenting å tjene på å sende nakenbilder, men alt å tape.

Anonymkode: 2d0ff...112

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ha et bilde av hele deg når du har en profil på en datingside! Med klær da for all del, men det er like selvsagt å ha som et ansiktsbilde. Slik at man får en formening om kroppsbygning.

Menn må jo selv oppgi hvor høy de er, og hvor kraftig bygd de er. Høyde oppgis skriftlig, hvor kraftig de er vises med bilde. Du vil sikkert ikke ha lave eller tynne menn, da må du respektere at mange menn også har preferanser.

Anonymkode: ad814...dd5

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du sender bilde av kroppen og får Dick pick i retur

Anonymkode: af4be...5a5

Skrevet

Send et pent bilde av hele kroppen din da - påkledd, selvfølgelig. Antagelig vil han bare sjekke at du ikke er alvorlig overvektig før han investerer altfor mye tid og følelser i deg. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var borti noen slike, jeg også, da jeg holdt på med nettdating.

En av dem ble etterhvert "kjent" (blant venner, kollegaer, venners venner osv.) fordi det første han ba om var et helkroppbilde. Dette gjorde han konsekvent selv om kvinnene hadde bilder av seg selv som viste såpass mye av kroppen at han uten tvil kunne konkludere ca størrelse. (Jeg hadde også en god profil hvor jeg beskrev meg selv, interesser, jobb osv.)

Jeg svarte ham at jeg foretrakk at en mann i det minste gjorde et lite forsøk på å bli kjent med meg før han krevde flere bilder av meg. Han ble kjempesnurt, og mente at hvis en kvinne ikke ville sende helkroppbilder til en mann så hadde de noe å skjule. Jeg ønsket ham lykke til videre. 

Etterhvert begynte kjente, venninner, kollegaer m.fl. som også var på ulike nettsteder å snakke om samme opplevelser. Mellom oss var vi tilsammen flere år på nettdating - og han bare fortsatte og fortsatte i samme løypa, selv om flere sa de hadde fortalt ham rett ut hvilket inntrykk han ga når han før han en gang forsøkte å vise interesse krevde bilder. 

Tipper han er en av dem som klager over at damer er kresen fremdeles ;)

Gjør bare det du er komfortabel med, Ts! Ikke send bilder til menn som ikke en gang gidder forsøke å late som om de er interessert i deg som person før de vil ha bilder av deg!

Anonymkode: 13a55...3af

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke send bilder til en du ikke har møtt. Oppdater profilen med bedre bilder - få enn venn til å ta et påkledd helfigur ute i ok lys og «naturlig setting». 

Anonymkode: 5ad3f...d90

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Om damer ikke har ansikts- og full figur bilde på profilen sin er det uaktuelt å sveipe til høyre på profilen uansett.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Pondus72 skrev (5 timer siden):

Om damer ikke har ansikts- og full figur bilde på profilen sin er det uaktuelt å sveipe til høyre på profilen uansett.

Enig. Man mistenker at det er noe muffens med en gang. Så ei som bare hadde ansiktsbilde i profilen, men helt nederst i teksten og ganske bortgjemt sto det at hun satt i rullestol. Tenker det er ganske vesentlig info.

Et minstemål er ett ansiktsbilde (uten solbriller!) og ett helfigurbilde. Begge av ganske ny dato.

Personlighet er det absolutt viktigste for min del, men jeg er jo også på jakt etter en jeg kan gjøre en del fysiske aktiviteter sammen med. Padel, fjellturer osv. Og da utgår stort sett de med BMI over 30. Vi er da uansett neppe særlig kompatible på andre områder heller som f.eks kosthold.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (10 timer siden):

Enig. Man mistenker at det er noe muffens med en gang. Så ei som bare hadde ansiktsbilde i profilen, men helt nederst i teksten og ganske bortgjemt sto det at hun satt i rullestol. Tenker det er ganske vesentlig info.

Et minstemål er ett ansiktsbilde (uten solbriller!) og ett helfigurbilde. Begge av ganske ny dato.

Personlighet er det absolutt viktigste for min del, men jeg er jo også på jakt etter en jeg kan gjøre en del fysiske aktiviteter sammen med. Padel, fjellturer osv. Og da utgår stort sett de med BMI over 30. Vi er da uansett neppe særlig kompatible på andre områder heller som f.eks kosthold.

Jeg leter etter noen jeg elsker og som elsker meg tilbake, så da er vi på to ulike ståsteder. 

Og der med kosthold tar du veldig feil i. Jeg for eksempel er overvektig, men spiser ekstremt sunt i forhold til mange slanke jeg kjenner som spiser bare "søppel", hamburgere chips, potetgull og godteri, brus og boller. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg leter etter noen jeg elsker og som elsker meg tilbake, så da er vi på to ulike ståsteder. 

Og der med kosthold tar du veldig feil i. Jeg for eksempel er overvektig, men spiser ekstremt sunt i forhold til mange slanke jeg kjenner som spiser bare "søppel", hamburgere chips, potetgull og godteri, brus og boller. 

Ikke alle er opptatt av vekt. Sykt mange tråder om det her inne men det betyr veldig lite for deg, du skal jo bare treffe den ene, og da er det fint å ha et bilde på profilen som representerer deg i helfigur så du slipper å bli kontaktet av «maratonløpere» eller folk som ønsker en veldig tynn partner.

Jeg traff kjæresten min i fjor, og han har typisk bamsekropp men er i god form og holder følge i min livsstil- vi er midt i livet og liker å gå turer i passe tempo. Liker menn med mage, ikke alles «cup of tea», men for meg er det perfekt. Falt for hele pakka, personen og hans verdier (hjerte og hjerne) i tillegg til at jeg synes han er kjekk.

Du må være deg selv. Men bildene bør vise dine gode sider. Få ei god venninne til p ta noen bra bilder, gjerne nå i sommerkvelder med en kjole eller noe du føler deg vel i. Og smil - menn elsker glade damer😁

Anonymkode: 5ad3f...d90

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er ikke fordi jeg er flau over kroppen, men vil helst at andre ting, som personlighet blir vektlagt mest, ikke kroppen. 

Din kropp, dine grenser.

De som ikke respekterer det, er ikke verd din tid.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du selv likt en mannlig profil uten ansiktsbilde da? Eller er du også overfladisk?

Anonymkode: 4765d...7aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg for eksempel er overvektig, 

Og der kom det fram ja...

Han gjorde helt rett i å be om helfigur bilde åpenbart.

• Liker 2
Skrevet

Hvis det virker som noen har noe å skjule, blir folk mistenksomme. Jeg har også sett personer av sorten "200+kg" hvor alt du så var ansiktet og bittelitt av halsen, fordi de på død og liv ikke skulle vise Instagram, Facebook o.l. at de var "store".

Det høres fint og flott ut å være opptatt av personlighet og ikke utseende, men da trenger man jo ikke bilde av ansiktet, heller. Og, er det noen der ute blant KGs kvinner som ville sveipet på en profil hvor mannen bare viste bilde av venstrearmen sin, eller en annen tilfeldig valgt kroppsdel - eventuelt ikke hadde noe bilde av seg selv i det hele tatt? Neppe mange.

Poenget med en datingprofil er jo å vise hvem du er, og det inkluderer som regel et helkroppsbilde og et hvor man ser ansiktet ditt, som et minimum.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Og der kom det fram ja...

Han gjorde helt rett i å be om helfigur bilde åpenbart.

Ja, men jeg er ikke så overvektig at nien har klaget på det, har former og bare fått positive tilbakemeldinger. Men skal man bruke bmi er jeg overvektig. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...