AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli er det noen som har hatt veldig kreftig bløding med masse klumper over lengere tid etter en MA? jeg har nå blødd lenge og mye etter en MA og lurer på hva legene kan gjøre for å stoppe blødningene? jeg har prøvd og google det men finner ikke noe svar på hva dem kan gjøre for det Anonymkode: 8bd54...62b
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Ja jeg blødde i 4 mnd. Helt elendig oppfølging. De kom med alle mulig andre forklaringer på hva det var. Selv om jeg var skrå sikker på rester. Skulle operere 4 ganger men de avlyste alle gangene fordi ultralyd sa noe «annet». Var uforklarlig ifølge de. Så kom fosteret ut etter 5 mnd. Da stoppet blødningen og ble gravid raskt etter. Anonymkode: beaa0...e69
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Hadde samme utfordring. Her stoppa blødningen etter noken veke for så å ta seg opp igjen. Fossblødde noke heilt sinnsjukt. Viste seg å være rester i mitt tilfellet da. Masse lykke til! Anonymkode: 8bc47...021
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg blødde i 4 mnd. Helt elendig oppfølging. De kom med alle mulig andre forklaringer på hva det var. Selv om jeg var skrå sikker på rester. Skulle operere 4 ganger men de avlyste alle gangene fordi ultralyd sa noe «annet». Var uforklarlig ifølge de. Så kom fosteret ut etter 5 mnd. Da stoppet blødningen og ble gravid raskt etter. Anonymkode: beaa0...e69 gikk det bra med siste graviditet? Anonymkode: 8bd54...62b
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli jeg har nå time hus gyn på sykehuset i morgen å aner ikke hva dem kan gjøre for at blødningene stopper. noen som vet? jeg er redd jeg må ha en utskraping eller noe annet som gjør at jeg må vente enda lenger med å prøve på nytt Anonymkode: 8bd54...62b
Eplemos Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): jeg har nå time hus gyn på sykehuset i morgen å aner ikke hva dem kan gjøre for at blødningene stopper. noen som vet? jeg er redd jeg må ha en utskraping eller noe annet som gjør at jeg må vente enda lenger med å prøve på nytt Anonymkode: 8bd54...62b Mulig utskraping her gjør at du blir raskere ferdig med blødningene. Ofte blør man mye kortere etter kirurgisk abort 1
Prelunia Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 16.37): Hadde samme utfordring. Her stoppa blødningen etter noken veke for så å ta seg opp igjen. Fossblødde noke heilt sinnsjukt. Viste seg å være rester i mitt tilfellet da. Masse lykke til! Anonymkode: 8bc47...021 Samme erfaring her...
Prelunia Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): jeg har nå time hus gyn på sykehuset i morgen å aner ikke hva dem kan gjøre for at blødningene stopper. noen som vet? jeg er redd jeg må ha en utskraping eller noe annet som gjør at jeg må vente enda lenger med å prøve på nytt Anonymkode: 8bd54...62b Etter at jeg hadde MA, blødde i flere mnd etterpå pga rester også tok utskrapning blødde jeg kun i 5/6 dager etterpå. Fikk menstruasjon 6 uker etterpå. De anbefaler en normal menstruasjon før man prøver på nytt. Fikk aldri en andre menstruasjon, siden jeg ble gravid - og det gikk bra
Rhodiola Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå