Gå til innhold

Dampvasker, er det effektivt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi låner huset til svigers. Svigermor sa hun hadde rundvasket, så alt skulle være plettfritt. Hun sverger til dampvasker og skryter veldig av den fordi det går så fort.

Vi skulle reise i dag og jeg vasket badet. Det var som å vaske ut etter en tenåring. Kalk og skitt som måtte skrubbes vekk. Dusjen tok en halvtime. 

Vasker dampvasker egentlig?  Eller blir det mer som desinfisering?

Jeg har lånt dampvasker til å vaske fuger og det fungerte godt, men det løftet vekk skitten, måtte gå over med klut etterpå. Så det var effektivt, men ikke noe fortere akkurat. 

Dere som har dampvasker, hvordan bruker dere det?

Anonymkode: 11a63...310

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i den, men bruker klut oftest etterpå… alt blir rent uten bruk av sterke såper.

Anonymkode: dd049...fae

AnonymBruker
Skrevet

Såperester og slikt må skrubbes bort, det tas ikke av dampvasker. Men når man går over med dampvasker etterpå blir det helt rent, siden det dreper bakterier. 

Anonymkode: 9ad7d...822

AnonymBruker
Skrevet

Det blir rent og hygienisk. Synes nærmest det har blitt en nødvendighet på bad og kjøkken.

Men som alltid - man må selvfølgelig kombinere midler og metoder for å få det helt rent.

Og når det gjelder skuring - ikke gjør det hos andre… mange vil heller ha litt kalk, enn å ripe opp materialer (bakterievekst)

Anonymkode: 75776...234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...