AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:48 #1 Skrevet søndag kl 09:48 Jeg har lifesum for å registrere maten. Betalte for appen for at jeg kan ta bilde av maten og registrere kalorier. Men føler at den er feil. Spiste en lompe med pølse til lunsj og det ble 428 kcal. Er det riktig? Anonymkode: a5bcf...1f7
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:21 #2 Skrevet søndag kl 15:21 Er det sprøstekt løk jeg ser på der? Og hvor stor var pølsa? Synes kanskje det var litt mye kalorier, men om det var en stor pølse og mye løk kan det fort bli såpass med kalorier. Anonymkode: 2c460...2dd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:23 #3 Skrevet søndag kl 15:23 Men tortilla inneholder nok mer kalorier enn lompe, så om den har registrert tortilla istedenfor lompe, blir det feil. Anonymkode: 2c460...2dd 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:27 #4 Skrevet søndag kl 16:27 Hva slags pølse er det? En ostepølse har flere kalorier enn en god og mager f.eks Anonymkode: 817d5...4cb
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:33 #5 Skrevet søndag kl 16:33 En grillpølse er vel ca 130 kcal. En lompe et sted mellom 50-60 kcal. Så på bildet ditt har du åpenbart mye smør, for det flyter på pølsa, du har ketchup og sprøstekt løk. 1 ss me lange er ca 100 kcal. 50 gr ketchup er ca 50 kcal 1 ss sprøstekt løk er ca 100 kcal. Så den ene pølsa der er lett 500 kcal. Anbefaler for øvrig å legge inn og være så nøye når du bruker lifesum. Det finnes ingen smarte og lette måter til kaloritelling. Det må veies og føres inn hver for seg Anonymkode: 817d5...4cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå