Gå til innhold

Er det mulig at en narcissist er god mor eller far?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtt en mann, han virker til å ha en del manipulerende trekk og behandler meg dårlig til tider. 

Tenker nå dette ikke er noe for meg, tenkte han virker som han er narcissist på måten han behandler meg. 

Han sitter helst på mobilen og ignorerer meg, lytter så å si aldri til noe jeg forteller. Får ingen klemmer og kjærtegn. Han liker å rive ned min selvtillitt ved bruk av vitser og passiv aggressiv tull. Han blir sint på meg av veldig lite og truet en gang å klappe til meg. Samt har han sugd meg for alt jeg har. Så påstår han likevel å ha følelser for meg, men jeg ser det ikke. 

Men med barna sine er han super, ivaretakende, omsorgsfull , morsom og beskyttende. Jeg så på dette som et stort grønt flagg, men det var det visst ikke. 

Anonymkode: 36048...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første:  Dropp ordet "Narsissist". Jeg vet ikke om han har den diagnosen, men det er 10x så vanlig å bare være en drittsekk.

Han er som han er. Hvis han er super med barna så er han super med barna.

Han behandler deg som eselmøkk. Det er det du trenger å vite for å finne ut som du skal satse på ham

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann er narsissist, han er en god pappa når han er sammen med ungene, men han er ikke flink til å prioritere å være sammen med de. Så de få gangene de er sammen er han den som finner på ting som telttur, kino, aktiviteter etc. men det er jo på et overfladisk nivå, han er ikke den som oppdrar de akkurat. 

Anonymkode: 5dbb0...947

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men med barna sine er han super, ivaretakende, omsorgsfull , morsom og beskyttende. Jeg så på dette som et stort grønt flagg, men det var det visst ikke. 

Hvordan er han med dem om de sier nei, trasser eller utagerer?

Anonymkode: c27e1...29e

Skrevet

Huff,  pass deg for denne mannen, han kan være psykopat høres det ut som. Har du ikke sett netflix dokumentaren om han som drepte kona og ungene sine? Han var Veldig flink med barna, men når det kom en annen kvinne inn i bildet tok han livet av alle.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svigermor som er narsissist. Hun er langt ifra god mor. Ja utad var hun det. Men ikke i huset fire vegger. Også god farmor utad. Men et reit helvetet. Vi kuttet henne helt ut fra barna var små. Hun fikk aldri passe dem alene. Det var alkohol og slik også. Hun sa bare la ungene ligge over da. Dem har det så fint. Eh nei. Du er full. Hun er det verste menneske jeg noen gang har møtt. Anmeldt oss mange ganger. Til kommunen å. Alle bare rister på hodet. Går i bølger hvor aktiv hun er på oss. Men no er barna våre voksen selv og bare rister på hodet av henne. Men utad. Fortsatt mange som mener vi er heldig som har ei så flott dame i livet vårt. Vi bare himler med øynene og sier vi har ikke kontakt. 

Anonymkode: 5bf88...8fe

AnonymBruker
Skrevet

Eksmann var også fantastisk med barna! Hadde aldri møtt en mann som var så engasjert, følsom, og så glad i barna osv.

Det var en løgn. Han likte ikke å bruke penger på dem feks. Moren til barna kjøpte alt de trengte av klær og utstyr. Han nektet å spleise. Alt de hadde hos ham, var det hans mor som kjøpte. 

Han brydde seg lite om barnas helse, han ville bare være favoritten. Så når mor prøvde å få gjennom litt sunnere vaner, gjorde han omvendt. Barna syns han var super, men de gråt fordi de ble mobbet på skolen, for både overvekt og manglende hygiene. 

Kunne skrevet mer.. Men..  ts: han er en drittsekk mot deg, som vil si at han er en drittsekk! Han er sikkert glad i barna sine, men virker ikke som han liker deg.. 

Anonymkode: cb150...904

AnonymBruker
Skrevet
pennyless skrev (51 minutter siden):

Huff,  pass deg for denne mannen, han kan være psykopat høres det ut som. Har du ikke sett netflix dokumentaren om han som drepte kona og ungene sine? Han var Veldig flink med barna, men når det kom en annen kvinne inn i bildet tok han livet av alle.

Sannsynligheten for at denne mannen er en drapsmann er utrolig liten. La oss ikke overdrive.

Anonymkode: 0ce32...c11

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sannsynligheten for at denne mannen er en drapsmann er utrolig liten. La oss ikke overdrive.

Anonymkode: 0ce32...c11

Vet aldri med sånne. Vært sammen med sånne. De slår alltid og skylder på deg til du tror det selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er kun de som ser faren sin bak lukkede dører.

Min mor fremstod også som fantastisk for andre, og når hun fikk kjæreste da hun var i 60-åra, etter faren min hadde vært død en stund, så ble jo barna og barnebarna hans helt forelsket i henne. De skulle bare visst. Det var kun jeg og pappa som så henne slik hun egentlig var. Jeg fortalte dette til min tante, og hun sa "de kjenner henne ikke slik som vi gjør".

Anonymkode: 1b50f...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...