Gå til innhold

Weston sofa fra Bohus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en Weston sofa fra Bohus, men da vi ikke har Bohus her jeg bor - må jeg bestille den på nett. Har ikke prøvesittet eller sett den i «live». Men den ser fin ut på bilder. Har noen erfaring med denne sofaen, og kan si noe om sittekomfort?IMG_0811.thumb.jpeg.8772fa971de63772513d0cd4354ed93a.jpeg

Anonymkode: 4bad4...bcb

Skrevet

Dette lurer jeg også på :)

AnonymBruker
Skrevet

Den er god å sitte i, en bestselger hos Bohus i flere år☺️ enkel å vedlikeholde, Alt som trengs er en fuktig mikrofiberklut for rengjøring.

Anonymkode: 1e972...ace

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

God å sitte i, men med små barn i hus så har vi måtte ta av trekket å spyle og vaske for hånd de gangene de har hatt uhell i sofaen, og det har tatt tid og energi å holde på med.

Hadde ikke valgt den igjen så lenge vi har barn i hus 😅

Anonymkode: 12980...c0e

Skrevet

Den er litt myk, men ikke supermyk,  man sitter godt i den, og den er kul å se på. Det er ekte skinn øverst på stoffet, så den er lett å holde ren. Skal ikke behandles med noe som helst krem, så den er lett å vedlikeholde.  
men det er kanskje bohus-butikk et annet sted litt unna der du bor? For jeg ville absolutt gått i en butikk og prøvd den først. Så du er sikker på at du liker den.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg personlig liker en sofa som tåler mye, og da har jeg kjøpt på IKEA etter at sofaen min til rundt 90k gikk i stykker for en del år siden fra et annet fysisk varehus. Det er billigere, og bedre service der også, er kjempefornøyd. Synes ikke den fra Ikea falmer eller ser stygg ut etter mange års bruk, har en med avtakbart trekk så kanskje det er det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvesittet den og tenkte for meg selv at den kanskje kan bli raskt nedsittet. Men det var bare en tanke.

Anonymkode: 67d09...0b8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjempe fornøyd med min. Hatt min i fire år. Stolen er litt mykere å sitte i en soffa😌Lett å tørke av.

Anonymkode: 40c87...097

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...