Gå til innhold

store bind

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvilken butikker er det man får kjøpt store bind på en søndag? eller må man på et sykehus apoteket?

Anonymkode: 58b72...253

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan prøve de største barnebleiene som du finner i søndagsåpne butikker?

Anonymkode: 1fdd5...ab4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje du kan prøve de største barnebleiene som du finner i søndagsåpne butikker?

Anonymkode: 1fdd5...ab4

🤣 voksen dame vil vel ikke gå med bleier 

Anonymkode: 9cf08...c30

AnonymBruker
Skrevet

ingen som vet hvilken butikker man får kjøpt store bind på en søndag? begynner å haste litt🫢

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 2-3 små om det røyner på, plaster trusa full. 

Anonymkode: 4e000...76d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes apotek som har søndagsåpent. Hvis du har det i nærheten så kan du prøve det? Hvor store bind er det snakk om da? De største på vanlig dagligvare?

Anonymkode: c4213...e6b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvilken butikker er det man får kjøpt store bind på en søndag? eller må man på et sykehus apoteket?

Sykehusapotekene er steng på søndager, både i Oslo (Riksen) og i de andre Sture byene. Så dit trenger du ikke dra. Vaktapotekene kan ha noe, men som regel er dette bestillingsverk. 

Anonymkode: 63731...f19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det finnes apotek som har søndagsåpent. Hvis du har det i nærheten så kan du prøve det? Hvor store bind er det snakk om da? De største på vanlig dagligvare?

Anonymkode: c4213...e6b

jeg vet ikke hvor store dem har på matbutikken her, jeg har ikke måtte burke så store før 

AnonymBruker
Skrevet

Nattbind er de største de har på butikken. Hvis de ikke holder, får du inkontinensbind på apotek (ja de fungerer også til blod). Hvis det er helt krise, så har de store bind på legevakt. Men ikke mas der hvis du kan unngå det da.

Anonymkode: bb24c...5bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤣 voksen dame vil vel ikke gå med bleier 

Men noen ganger må man og det er ingenting å le av. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nattbind er de største de har på butikken. Hvis de ikke holder, får du inkontinensbind på apotek (ja de fungerer også til blod). Hvis det er helt krise, så har de store bind på legevakt. Men ikke mas der hvis du kan unngå det da.

Anonymkode: bb24c...5bd

Blør så mye at jeg må dit uansett, på legevakta 

AnonymBruker
Skrevet

fått kjøpt det nå på apoteket men det er veldig teit at man ikke får kjøpt store bind i matbutikken 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...