AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Jeg føler kanskje at damer tror at menn bryr seg mye mer om de har litt mage feks, enn hva en mann _egentlig_ gjør? Anonymkode: 14049...9e0
Gratis Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli En mann som er dypt forelsket i sin kvinne vil ikke bry seg om litt mage eller overvekt, da blir alt vakkert. Derimot ute på datingmarkedet, vil all form for mage eller overvekt trekke ned. 4 1
svartkatt Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Noen liker litt ekstra, noen liker mye ekstra, noen liker ikke noe ekstra. 5 1
Mymlen Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Det er forskjellig. Mange som bryr seg, og mange som ikke bryr seg 2
Brunello Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Menn er sikker akkurat like opptatt av det som kvinner. De fleste bryr seg mer om andre egenskaper. Men det gjør selvsagt ikke noe om personen som oppfyller alle andre foretrukne egenskaper også har kroppen man liker. 1
Kniv & gaffel Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Jeg vet ikke, men som kvinne som har vært tykk siden tidlig barndom, så er min erfaring at andre kvinner bryr seg mer om vekta mi enn det menn gjør. Flere av kvinnene i familien eller omgangskretsen har kommentert kroppen min jevnlig omtrent så lenge jeg kan huske, og noen gjør det fortsatt. For mennene virker det som de bryr seg mindre Jeg er trolig ikke den dama mannfolk flest blir spesielt tiltrukket av, men samtidig lar de meg være i fred i større grad, og kommer ikke med stygge kommentarer. Jeg har, og har hatt, flere gode mannlige venner i løpet av livet, men i liten grad vært attraktiv som potensiell kjæreste. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli Hmmm nå er jeg dame men kan jo si at jeg får mer blikk og mer komplimenter av fremmede menn når jeg har litt fett. Nå er jeg 67 kg ( 168 høy ) og føler meg feit, men samboer synes jeg var alt for tynn og så syk ut når jeg var 61 kg. Ja jeg var veldig liten da. Ribbein, hoftene og kragebein stakk ut, bare hud på puppene og ganske markerte skinnben. Nå på 67kg synes han jeg er drit deilig og klår og sier mye fint. Han har også sagt rett ut at han mener at voksne damer ikke skal passe i xs og s. Jeg er forsåvidt enig men jeg har alltid litt mage pga arr nederst som gjør at fettet ligger som en klump nederst, så føler jeg ser så svær ut 😅 selv på 61 kg. Så ja. Det er vel individuelt som alt annet. Jeg elsker stor rygg og sånn brei trent mannekropp, så mindre er ikke nødvendig bedre. Anonymkode: 27e49...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Tror absolutt at mange kvinner bryr seg mer enn mange menn gjør. Hun freaker ut over å ha lagt på seg 5 kg, han ser de ikke en gang. Men som andre skriver; noen bryr seg mye, andre bryr seg ikke. Anonymkode: a6e1e...ac4 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli https://www.forskning.no/psykologi-kjonn-og-samfunn-overvekt/menn-tror-kvinner-veier-for-mye/740662 Anonymkode: d46eb...f49 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli En generell regel er vel at unge er veldig kroppsfikserte og ikke særlig opptatt av personlighet eller verdier. Mens jo eldre man blir, jo viktigere blir personlighet og verdier. Men klart at det finnes overfladiske personer i alle aldre. For en god del så handler det nok først og fremst om livsstil. Godt trente mennesker trives sjeldent som sofapoteter og trenger partnere som også vil ut på klatreturer, løpeturer og teltturer i helgene. Statistikk viser at 60 % av norske kvinner og 75 % av norske menn er overvektige, og de fleste av disse er jo i forhold med hverandre. Jeg har svært mange bekjente og de fleste parene kler hverandre. Enten er begge aktive, trente og slanke, eller så er begge smådvaske med noen ekstra kilo. Anonymkode: 95625...57c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Menn er opptatt av kvinnekropp, men menn er stort sett lite kresne på kvinnekropp. Dette er et viktig poeng. Kvinner mener selv i allefall at de er mindre opptatt av utseende, men de er jo mer kresne. Da gjerne på at menn skal være høye, brede, store etc. Anonymkode: 87540...a94 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli DeT varierer veldig fra mann til mann, akkuraT som det varierer fra kvinne til kvinne Anonymkode: e3cb5...03a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå