Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faen altså, jeg har gått ned fra 90 kg til 74 kg. Har brukt 1 år på dette og trives endelig med meg selv. Så kom ferien, late dager, går ikke like mye og det er altfor mye sosialt og god mat. Gått opp til 77 kg nå. Skal være to uker med mann og barn i Danmark må og lurer på hva jeg skal gjøre, vi spiser ute ganske mye, vanskelig å ha oversikt over kalorier. Noen gode råd til meg? Så lei meg nå...

Anonymkode: 78c68...55a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er HELT NORMALT å svinge opp og ned 3 kg i uka

Ikke vær så streng med deg selv! 

Anonymkode: 7eda8...c11

• Liker 1
Skrevet

Slapp av, du har ferie

de 3 kiloene går du av deg etter ferien, når hverdagen kommer og det blir mer vanlig mat og vanlige aktiviteter, tilpasser det seg selv. Ikke la matfokus ødelegge ferien med familien. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste rådet er vel slutt å spise så mye ute. Kjøp inn brød i stedet. En standard brødskive er ca 70-100 kalorier, en osteskive er ca mellom 30 og 50 kalorier, avhengig av størrelse. En tynt lag med syltetøy har faktisk færre kalorier enn ost. Middag må dere selvsagt spise ute, men hva om du utenom middag kun spiser 2x2 brødskiver? 

Anonymkode: 56b58...7a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beveg deg mer og du må ikke spise alt på tallerken. Drop sauser. Spis en liten is foran en stor. Sorbet  foran fløteis.  Begrens alkoholen. Litt av alt helt enkelt. 

Anonymkode: f650e...4fd

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at du har spist 22000 kalorier utover normalt kaloriinntak de siste tre ukene? Altså f.eks. 4kg sjokolade utover et normalt kosthold ? Mest sannsynlig har du ikke gjort det. Mest sannsynlig har du mye salt, vann og avfall i kroppen. 

Anonymkode: 34502...7df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går opp 3 kilo hver måned før mensen 

Anonymkode: 194e1...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...