AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Reiser om noen dager og har ca 7 timer å vente på Oslo lufthavn til flyet mitt går. Og da 7 nye timer på flyet. Reiser alene. Hvordan få tiden til å gå? Hva gjør du i samme situasjon? 😅 Anonymkode: 00e4c...fec 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Hadde 8 timer en langfredag en gang. Ordna meg med lounge (fløy med SAS) og da gikk det over all forventning. Siden jeg var der så lenge så fikk jeg etterhvert et bra sted å sitte når noen andre dro, så da satt jeg i lenestol og så på serier med PC'n. 8 timer gikk overraskende fort. På fly så pleier jeg å laste ned serier og filmer, og så har jeg telefondeksel med flapp sånn at den kan henge på setet foran meg på den bladhyllen, så kan jeg trøye meg kjempelenge. Har også noe rolig musikk nedlastet til jeg skal sove. Pleier å ha med nakkepute til lengre turer. Anonymkode: f9504...a65 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde 8 timer en langfredag en gang. Ordna meg med lounge (fløy med SAS) og da gikk det over all forventning. Siden jeg var der så lenge så fikk jeg etterhvert et bra sted å sitte når noen andre dro, så da satt jeg i lenestol og så på serier med PC'n. 8 timer gikk overraskende fort. På fly så pleier jeg å laste ned serier og filmer, og så har jeg telefondeksel med flapp sånn at den kan henge på setet foran meg på den bladhyllen, så kan jeg trøye meg kjempelenge. Har også noe rolig musikk nedlastet til jeg skal sove. Pleier å ha med nakkepute til lengre turer. Anonymkode: f9504...a65 Blir nok noe tilsvarende for meg. Tenkte jeg kan ta meg en tur utenfor flyplassen en stund. Men er vel ikke så mye å finne på der i området? Er ikke så kjent. Håper jeg får sove på flyet, men som regel klarer jeg ikke det så lenge. Og håper jeg har 3 seteren for meg selv på flyet. 😂🤣 Kunne strekke ut litt. Men så heldig er jeg nok ikke denne gangen også 😂😅 Anonymkode: 00e4c...fec
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Og hvis noen har noen gode spill jeg kan laste ned på Ipad og spille offline, så kom med tips. 😅 Anonymkode: 00e4c...fec
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Hvis du har 7 timer på Oslo lufthavn så hadde jeg vurdert å reise inn til Oslo sentrum et par timer. Anonymkode: 9db50...5ea 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Lese bok 🙂 Anonymkode: add82...fd2 Jeg er ikke en som liker å lese bøker så mye. Og det er mange timer. Totalt 14 timer med tidsfordriv. Jeg må finne på noe mer. Anonymkode: 00e4c...fec
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Jeg leser, og har alltid med bøker. Pleier å ha loungetilgang. Finner et godt sted å sitte, og tar et glass vin. Med flere timers venting, spiser jeg litt. Beveger meg en del på flyplassen for det blir mye stillesitting på flyet. På jobbreiser jobber jeg, både mens jeg venter og på flyet. Ser gjerne en film på flyet, sover litt, leser og hører på musikk. Anonymkode: 79362...a16 1
Leonetta Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Når jeg reiser langt bruker jeg mye av tiden på flyet til å tenke. Prøver å fokusere på positive ting og hva jeg skal gjøre når jeg kommer frem, og bare gleder meg til ferie og hvor fint jeg kommer til å få det. Jeg gjør det ikke hele reisen, men deler av den. Ikke ofte man kan bare tenke uten å bli forstyrret av et eller annet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli Det fine med tid er at den går av seg selv. Men forstår hva du mener, 7 timer er mye. Ville tatt noen timer i Oslo siden det tar under en halvtime hver vei. De gangene jeg har hatt så mye tid på Gardermoen har jeg ikke visst det på forhånd. dvs flyet har blitt en time forsinket, så to så tre osv. Anonymkode: c41e5...661 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Om det ikke regner, hadde jeg gått en lang tur i området. Ikke sittet inne i en lounge og spist, når neste tur igjen er på 7 timer. Kanskje spasert til Jessheim (tar 2 timer korteste vei), kikket litt rundt, tatt en kaffe etc og tatt bussen til flyplassen igjen (13 min) Anonymkode: 232e0...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er ikke en som liker å lese bøker så mye. Og det er mange timer. Totalt 14 timer med tidsfordriv. Jeg må finne på noe mer. Anonymkode: 00e4c...fec Skriv en bok 😂 Anonymkode: b9a54...a19 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli Er det lov å ta med heklenål på fly? Anonymkode: 00e4c...fec
AnonymBruker Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det lov å ta med heklenål på fly? Anonymkode: 00e4c...fec Emirates Anonymkode: 00e4c...fec
Capazitet Skrevet 22. juli #15 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 9.51): Reiser om noen dager og har ca 7 timer å vente på Oslo lufthavn til flyet mitt går. Og da 7 nye timer på flyet. Reiser alene. Hvordan få tiden til å gå? Hva gjør du i samme situasjon? 😅 Anonymkode: 00e4c...fec Bok, kryssord, ukeblad, strikketøy
AnonymBruker Skrevet 22. juli #16 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 9.51): Reiser om noen dager og har ca 7 timer å vente på Oslo lufthavn til flyet mitt går. Og da 7 nye timer på flyet. Reiser alene. Hvordan få tiden til å gå? Hva gjør du i samme situasjon? 😅 Anonymkode: 00e4c...fec Hadde tatt toget til Oslo og spist et måltid og gått litt rundt å sett litt, så hadde jeg tatt toget tilbake og gått i loungen (Osl eller Sas) og satt meg der. Anonymkode: a853c...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #17 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 10.22): Og hvis noen har noen gode spill jeg kan laste ned på Ipad og spille offline, så kom med tips. 😅 Anonymkode: 00e4c...fec Hadde lastet ned en serie og sett på den🙂 (er ikke så glad i spill hehe) Anonymkode: a853c...5ae
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli Jeg pleier å lese bøker, se serie/ film og organisere/ redigere bilder. Lage bildebøker. Lete etter matoppskrifter og lage middagslister. Anonymkode: ba367...eb7
test1e Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 9.51): Reiser om noen dager og har ca 7 timer å vente på Oslo lufthavn til flyet mitt går. Og da 7 nye timer på flyet. Reiser alene. Hvordan få tiden til å gå? Hva gjør du i samme situasjon? 😅 Anonymkode: 00e4c...fec Vi har alltid med oss nettbrett full-lastet med filmer/serier på Netflix appen. Kjøp med deg litt snop/mat og brus, så er det bare å finne seg et hjørne. Nettbrett på fanget og headset på hode (Dette bruker vi også på flyet sef. om det ikke er mulighet for film. Par filmer, vipps så er det landing) Endret 22. juli av test1e
AnonymBruker Skrevet 23. juli #20 Skrevet 23. juli Med en mellomlanding på 7 timer ville jeg uten tvil ha kjøpt lounge-tilgang på Gardermoen! En ting er at du får en relativt rolig og sivilisert "base" for noen timer med rene toaletter og gode stoler, en annen sak er at du har fri tilgang på små matretter og drikke mens du er der – det er DYRT å spise middelmådig mat på Gardermoen. Et annet alternativ er å sette seg på lokaltoget eller flytoget ned til Oslo sentrum hvis det er noe som frister. Du har jo plenty av tid. Under flyturen spiser du litt, ser litt på film – enten medbragt eller det de måtte varte opp med på flyet, leser en bok, løser kryssord/sudoku eller rett og slett tenker på livet og hvor heldig du tross alt er. Vipps så er du fremme. 🙂 Anonymkode: 9d176...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå