AnonymBruker Skrevet 19. august #41 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 9.56): Dette handler kanskje egentlig ikke så mye om vaskemidler, men om en sunn prosess du er i. Da er det bare å prøve seg frem, å oppdage en større og mer spennende verden med all slags vaskemidler og ulike iste-smaker! Lytt til din egen indre stemme og følelser fremover, og legg mer merke til andre automatiske valg du har tatt, holdninger og meninger du har overtatt fra moren din. Du trenger å bli kjent med deg selv. Bedre nå enn aldri. Selv bruker jeg et genialt vaskemiddelsystem fra Miele, der vaskemiddelet settes inn i maskinen i store ampuller. Maskinen doserer da selv etter hvor skitten vasken er. TwinDos heter dette, og jeg går aldri tilbake til dyre OMO og Blenda. Anonymkode: fa6ab...1e1 Ja, dette traff meg virkelig! Jeg skjønner at dette ikke egentlig handler om vaskepulver, men så gjør det det allikevel, på en måte Jeg er i en brytningsprosess. Den forandrer seg litt hver dag. I sommer har det handlet mye om hus/hjem, daglige vaner og uvaner. I dag kjøpte jeg kuleis midt på dagen. Jeg tok et aktivt valg og prøvde nye smaker Det høres så teit og "enkelt" ut, men dette er kjempeviktig for meg. Jeg prøver, hver eneste dag, å utvide meg - og å krympe mamma. Hvor slutter hun - hvor begynner jeg? Anonymkode: 443c8...896 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #42 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 10.24): Jeg anbefaler deg rett å slett å bare ta ett. Øv deg på å ta egne valg. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men begynn i det små, velg et vaskemiddel du selv har lyst til å velge, ikke fordi noen her inne har valgt det, men fordi DU vil ha det. Anonymkode: 5f4f1...472 AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 10.42): Anbefaler at du ikke spør andre så mye om dette, men prøver deg frem selv for å finne det DU liker. (Sier ikke det er lov å spørre om råd altså, men lurt at du selv prøver deg frem på det meste her nå) Lykke til. Anonymkode: 30c14...14a Blåttvann skrev (På 20.7.2025 den 10.55): Anbefaler deg å prøve deg frem, finn ut hva DU liker. Selv bruker jeg Neutral pulver, fordi det er parfymefritt og svanemerket. Bruker måleskje og søler ikke pulver noe sted. Takk! Jeg har gjort dette i sommer, men satte også stor pris på alle tilbakemeldingene jeg fikk Anonymkode: 443c8...896
AnonymBruker Skrevet 19. august #43 Skrevet 19. august Bruker Neutral pga astma og allergi. Klærne lukter ingenting, blir rene og den totale mengden av ting som irriterer lungene blir mindre. Man tenker ofte lite på lungehelse før man faktisk får en kronisk lungesykdom, men da er det gjerne for sent. Ønsker deg lykke til med løsrivelsen og å finne DEG!!! Jeg er i en liten miniversjon av dette selv, men jeg skal bare finne igjen meg selv etter svangerskap, fødsler og babytid🙃 Anonymkode: 5b209...9ac
AnonymBruker Skrevet 19. august #44 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 9.40): Jeg bruker Blenda Sensitive, Rituals ble virkelig FOR mye for min nese🥴 Og så liker jeg å bruke eddik som skyllemiddel i ny og ne for å få bort sånn vond lukt som sitter i håndklær - funker som gull✨️ Anonymkode: b95de...a60 Kan du fortelle meg hvordan du bruker eddik i vaskemaskin? Hvor mye tar du og heller du det bare over klærne i trommelen? Anonymkode: 16b54...359
AnonymBruker Skrevet 19. august #45 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kan du fortelle meg hvordan du bruker eddik i vaskemaskin? Hvor mye tar du og heller du det bare over klærne i trommelen? Anonymkode: 16b54...359 For å supplere (det var ikke meg du siterte, jeg er ts) så pleier jeg kjøre rens av vaskemaskinen med eddik. Heller en gooood klunk med eddik(kanskje en desiliter?) i vaskemiddelkammeret, setter på 95 grader med ekstra skylling. Det hjelper godt på lukt hvis jeg har kjørt mange lav-temperaturvasker på rad eller glemt klærne i maskinen så lenge at det begynner lukte… Anonymkode: 443c8...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå