Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig fått to røde flekker i ansiktet, en i pannen og en på kinnet som ikke forsvinner. Har forstått at det er sprengt blodkar. Synes de er veldig sjenerende og prøver hele tiden å dekke til med concealer og sminke. Har veldig lyst til å få de fjernet med laser el lignende. Er det noen her som har erfaring med det? Blir det helt borte? Må man gjenta behandlingen? Hva koster en slik behandling?

Anonymkode: c5444...364

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjordet dette for noen år siden. Alle som ble behandlet forsvant. Ble brukt en form for nål og det svidde en del. 
Du kan sikkert ta kontakt med en klinikk å få en konsultasjon som bruker å være gratis å høre med de hva det vil koste og best mulig behandling. Tipper de vil anbefale å vente med behandlingen til høsten da. Ikke bra med sollys etter behandling.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok IPL laser for sprengte blodkar og generell rødhet. Tok 4 behandlinger og etter det én behandling i året…

Anonymkode: f3901...1c4

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Lillikill skrev (På 21.7.2025 den 12.55):

Jeg gjordet dette for noen år siden. Alle som ble behandlet forsvant. Ble brukt en form for nål og det svidde en del. 
Du kan sikkert ta kontakt med en klinikk å få en konsultasjon som bruker å være gratis å høre med de hva det vil koste og best mulig behandling. Tipper de vil anbefale å vente med behandlingen til høsten da. Ikke bra med sollys etter behandling.

Kan jeg spørre hvor du fikk utført behandlingen? Var det i Oslo området?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 19.25):

Jeg tok IPL laser for sprengte blodkar og generell rødhet. Tok 4 behandlinger og etter det én behandling i året…

Ok, så de ble ikke helt borte, eller er det slik at de kommer tilbake igjen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ok, så de ble ikke helt borte, eller er det slik at de kommer tilbake igjen?

Jeg de har ikke kommet tilbake enda, men er bare et halvt år siden. Sånn jeg skjønner det må man regne med å ta en eller kanskje to behandlinger i året for å vedlikeholde. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg de har ikke kommet tilbake enda, men er bare et halvt år siden. Sånn jeg skjønner det må man regne med å ta en eller kanskje to behandlinger i året for å vedlikeholde. 

Skjønner. På hvilken klinikk fikk du utført behandlingen? Var det i Oslo området? Og hva var sånn ca pris?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjønner. På hvilken klinikk fikk du utført behandlingen? Var det i Oslo området? Og hva var sånn ca pris?

Dro hit: https://www.akademikliniken.no/behandlinger/nordlys-ipl/

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 23.38):

Kan jeg spørre hvor du fikk utført behandlingen? Var det i Oslo området?

Nei det er ganske så langt unna Oslo. Gjorde det hos pernilles klinikk som jeg tipper bare finnes på Sunnmøre 😅

AnonymBruker
Skrevet
Lillikill skrev (22 timer siden):

Nei det er ganske så langt unna Oslo. Gjorde det hos pernilles klinikk som jeg tipper bare finnes på Sunnmøre 😅

Skjønner😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...