Gå til innhold

Malte rekkverk i går og dag ligger det fult av døde insekter på de malte flatene!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mest mygg. Men også fluer og møll.

Må jeg pusse og male på nytt? Ser helt forferdelig ut.

Anonymkode: ebc22...c62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva tror du selv? er de løse vask de bort sitter de fast i malingen må du selvføkgelig skrape de bort🙈

Anonymkode: 1c493...c01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må og må… Det er jo opp til deg selv. Insektene blir ikke borte når de er stuck i malingen🙄

Anonymkode: f7bfb...ccc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vent til malingen er herdet helt, puss med sandpapir og få vekk alle insektene. Neste gang maler du på kvelden, og setter en tent lykt (batteridrevet e.l) et lite stykke unna rekkverket. Insektene vil trekke mot lyset i lykten og du vil få færre insekter i malingen på rekkverket.

Andre alternativet er å vente til høsten, når det er kaldt om natten og knapt insekter igjen. Malingen vil tørke mye saktere, men uten insekter i i hvert fall.

Anonymkode: 1e36f...ad7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vent til malingen er herdet helt, puss med sandpapir og få vekk alle insektene. Neste gang maler du på kvelden, og setter en tent lykt (batteridrevet e.l) et lite stykke unna rekkverket. Insektene vil trekke mot lyset i lykten og du vil få færre insekter i malingen på rekkverket.

Andre alternativet er å vente til høsten, når det er kaldt om natten og knapt insekter igjen. Malingen vil tørke mye saktere, men uten insekter i i hvert fall.

Anonymkode: 1e36f...ad7

Takk

AnonymBruker
Skrevet

De sitter bare på det ytterste laget, når alt har herdet kan du pusse de vekk. Men ja det er irriterende 

Anonymkode: f5128...025

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...