AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Hei. Jeg lurer på om dette er merkelig eller ikke. Samboer tar ikke på meg. Han kan mase om sex til kvelden, men han berører ikke. Når vi så skal ha sex må han runke seg selv for å få stå. Er det uvanlig? Jeg tenker vel at man av og til kan få ereksjon av dama si uten å måtte runke den opp? Nå er vi på ferie og sexen uteblir helt. Dette tiltross for at jeg går rundt i bikini og lette klær. Til vanlig har vi sex annenhver dag. Han viser ingen tegn til lyst eller lignende. Kan få med at jeg er like tynn som jeg var da vi møttes og har normal bmi. det er ikke vekten det står på dersom noen foreslår det. Anonymkode: ae82f...473
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Han tenner vel ikke på deg lenger da. Anonymkode: 41ace...e7b 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han tenner vel ikke på deg lenger da. Anonymkode: 41ace...e7b Det er ikke noe nytt. Han har vært slik siden dag 1. Anonymkode: ae82f...473
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke noe nytt. Han har vært slik siden dag 1. Anonymkode: ae82f...473 Hvorfor er du sammen med han? Anonymkode: 92790...18a 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli Hør hva han selv tenker, og foreslå en tur til legen. Anonymkode: 8cceb...f40 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hør hva han selv tenker, og foreslå en tur til legen. Anonymkode: 8cceb...f40 Kan det være sykdom tenker du? Anonymkode: ae82f...473
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Fremstår som dere ikke har snakket sammen, mens du tar det her på KG. Kanskje er det der en skal starte, sammen. Anonymkode: e04b5...916 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Jeg lurer på om dette er merkelig eller ikke. Samboer tar ikke på meg. Han kan mase om sex til kvelden, men han berører ikke. Når vi så skal ha sex må han runke seg selv for å få stå. Er det uvanlig? Jeg tenker vel at man av og til kan få ereksjon av dama si uten å måtte runke den opp? Nå er vi på ferie og sexen uteblir helt. Dette tiltross for at jeg går rundt i bikini og lette klær. Til vanlig har vi sex annenhver dag. Han viser ingen tegn til lyst eller lignende. Kan få med at jeg er like tynn som jeg var da vi møttes og har normal bmi. det er ikke vekten det står på dersom noen foreslår det. Anonymkode: ae82f...473 Hmmm. Min samboer føler seg rett og slett for varm og klam til å ligge når det koker ute. Ellers har vi ofte sex og han er ikke vondt å be. Men nå når det er så varmt så orker han rett og slett ikke. Helt ok det altså 😁 Anonymkode: 9066d...796 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Jeg tenkte først å foreslå at det er pga varmen, men så, i et senere innlegg, skriver du at han har vært sånn siden dag 1, så da blir det jo litt anderledes. Ikke alle er like og det kan være at han ikke er en som får ereksjon så lett. Men om dette har vært et problem (for deg) siden dag 1, er det jo rart om du ikke har snakket med mannen din om dette... Anonymkode: c532d...15f 3 1
debattanten Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli (endret) Det kan være mange ting. mest sannsynlig er det ikke noe ved deg, fysisk sett. Stress, søvn, livsstil, mye alkohol?, kosthold, trening, hormonell ubalanse, vitamin/næringsmangel, medisinsk tilstand, overvekt, har dere det bra sammen? ++ Alder er i seg selv en faktor. Og alle de tingene nevnt over er mer sensitive desto eldre en mann blir. Og rundt selve sexen. Ikke alle menn blir stiv bare av å kysse litt. Mange trenger litt oppvarming og at damen faktisk gjør en liten innsats vi også. Snakker av egen erfaring. Dette har blitt viktigere for meg med alderen. I 20 årene holdt det at det kom et vindpust, sånn er det ikke lenger og jeg må ta mer hensyn til alle de tingene nevnt over. Endret 20. juli av debattanten 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli debattanten skrev (20 minutter siden): Det kan være mange ting. mest sannsynlig er det ikke noe ved deg, fysisk sett. Stress, søvn, livsstil, mye alkohol?, kosthold, trening, hormonell ubalanse, vitamin/næringsmangel, medisinsk tilstand, overvekt, har dere det bra sammen? ++ Alder er i seg selv en faktor. Og alle de tingene nevnt over er mer sensitive desto eldre en mann blir. Og rundt selve sexen. Ikke alle menn blir stiv bare av å kysse litt. Mange trenger litt oppvarming og at damen faktisk gjør en liten innsats vi også. Snakker av egen erfaring. Dette har blitt viktigere for meg med alderen. I 20 årene holdt det at det kom et vindpust, sånn er det ikke lenger og jeg må ta mer hensyn til alle de tingene nevnt over. Alder: Han er 40 og jeg er 25. Nei skjønner. Men jeg har opplevd at andre menn blir kåte av å se meg, at det er nok, det er derfor en stor overgang for min del at det ikke tenner han. Anonymkode: ae82f...473
debattanten Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alder: Han er 40 og jeg er 25. Nei skjønner. Men jeg har opplevd at andre menn blir kåte av å se meg, at det er nok, det er derfor en stor overgang for min del at det ikke tenner han. Anonymkode: ae82f...473 Det er store forskjeller, selvom disse andre du snakker om kanskje var rundt 40 også kan det være mye forskjeller. Jeg blir snart 40 selv så det jeg skrev er litt basert på egen erfaring. Jeg kan godt være tent i hodet, men det er som sagt ikke nødvendigvis at det er giv akt der nede med en gang. Samme kan gjelde yngre menn også. Akkurat som damer, så trenger menn også litt oppmerksomhet. Og noen ganger er det bare for mye som ikke stemmer og da kan det bli vanskeligere.
AnonymBruker Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli Lyse netter, lite søvn og varme soverom gjør noe med testosteronet. Du vet hva som må gjøres. Samt, gi mannen omega 3, D vitamin og alt som bygger under. Spiser han nok sunne karbohydrater? For lite gir stusselig sperm og ereksjon. Masse vannmelon...... les deg opp. Aminosyrer..... Rikelig med fisk og proteinrik mat! Tren sammen. Ikke syt for småting... Ha det gøy. ......... knull om morgenen. Resepten fungerer. Anonymkode: e04b5...916 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli Vel. Sexlivet slutter/går nedover mye raskere når man har såpass aldersforskjell. Var 14 års aldersforskjell mellom mine foreldre. Sexlivet deres tok slutt da mor var 35. Ble bare mer og mer misnøye i hjemmet, spesielt da far gikk ut i pensjon og hun fortsatte i arbeidslivet. Finn deg noen som er nærmere deg i alder heller. Anonymkode: d35d5...b64 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel. Sexlivet slutter/går nedover mye raskere når man har såpass aldersforskjell. Var 14 års aldersforskjell mellom mine foreldre. Sexlivet deres tok slutt da mor var 35. Ble bare mer og mer misnøye i hjemmet, spesielt da far gikk ut i pensjon og hun fortsatte i arbeidslivet. Finn deg noen som er nærmere deg i alder heller. Anonymkode: d35d5...b64 Han gav seg i en alder av 49. Når hun var på topp. Snakk om å mangle driv og selvinnsikt. Anonymkode: e04b5...916 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #18 Skrevet 21. juli Jeg forstår ikke helt problemstillingen. Du skriver at han ikke får ereksjon. At han ikke tar på deg, til tross for at han gir uttrykk for at han ønsker sex. Så skriver du at dere til vanlig har sex annenhver dag. Og etter det igjen skriver du at det har vært slik siden dag 1. Mener du at det kun er på ferie dette er et problem? Har du spurt han hva som er greia? Har dere prøvd å ha sex på morgenen eller dagen, ikke vente til kvelden? Anonymkode: f851a...58d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #19 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hmmm. Min samboer føler seg rett og slett for varm og klam til å ligge når det koker ute. Ellers har vi ofte sex og han er ikke vondt å be. Men nå når det er så varmt så orker han rett og slett ikke. Helt ok det altså 😁 Anonymkode: 9066d...796 Jeg gidder ikke i varmen jeg heller. Finnes ikke noe sexlyst her. Men til ts så høres ut som det er slik hele tiden. Det høres litt rart ut. Kan ha sex men uten følelser høres ut som til meg. Mannen min får stå bare han kysser meg. Anonymkode: 196c8...d05 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #20 Skrevet 21. juli Ts du må nesten snakke med han. Har han vært slik hele livet eller er det noe som har blitt med årene. Min mann er 45 år. Han får bare stå av å gi meg kyss. Og når han ser meg naken. Og jeg ser ikke likedan ut som når vi ble sammen. Møtte han når jeg var 20 og er no over 40. Men han har bestandig tent fort. Det har ikke endret seg i de seneste årene. Anonymkode: 196c8...d05 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå