AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Kjennes det ikke noe forskjell? Anonymkode: 86e87...6b7
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Jeg må ha lateksfrie kondomer, og de som de selger i Norge er elendige. Så jeg bestiller fra USA, de er mye bedre. Så ja jeg legger merke til forskjell. Anonymkode: a00de...07a
Irak Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Aner ikke 😂 Vet bare at det finnes et hav av muligheter 😆😆😆
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Som kvinne kan jeg meddele at jeg ikke merker om han har på kondom i det hele tatt, men har aldri prøvd disse med knotter eller andre mønster. Tror helt ærlig det utgjør liten forskjell. Anonymkode: 215bd...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Som kvinne kan jeg meddele at jeg ikke merker om han har på kondom i det hele tatt, men har aldri prøvd disse med knotter eller andre mønster. Tror helt ærlig det utgjør liten forskjell. Anonymkode: 215bd...e8e Har ikke hørt at det er mønster på et kondom, men hvem vet? Anonymkode: 86e87...6b7
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Som kvinne kan jeg meddele at jeg ikke merker om han har på kondom i det hele tatt, men har aldri prøvd disse med knotter eller andre mønster. Tror helt ærlig det utgjør liten forskjell. Anonymkode: 215bd...e8e For noen kvinner utgjør det stor forskjell. Har faktisk en ex som bare ville ha knudrete kondom. Som man merket jeg ikke forskjell men hun likte det. Mens hun jeg er gift med nå takler ikke kondom. Hun sier at det er noe som føles feil om jeg bruker kondom. Anonymkode: 3ed60...d05
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For noen kvinner utgjør det stor forskjell. Har faktisk en ex som bare ville ha knudrete kondom. Som man merket jeg ikke forskjell men hun likte det. Mens hun jeg er gift med nå takler ikke kondom. Hun sier at det er noe som føles feil om jeg bruker kondom. Anonymkode: 3ed60...d05 Mens andre ikke takler hormoner og spiral og må bruke kondom. Funker fint i ekteskap det også. Anonymkode: 86e87...6b7
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli De selges jo med forskjellige smaker.... Anonymkode: 60910...0a5
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De selges jo med forskjellige smaker.... Anonymkode: 60910...0a5 Og noen helt tørre uten glidemiddel. Da må en være rimelig våt.. Anonymkode: 86e87...6b7
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Ikke i den forstand at jeg kan identifisere merkene 😅 Men ja, både merker om han har på kondom, og om det er av type standard eller de tynnere/knudrete. Helt klart mest digg uten kondom, men kroppen min er mye diggere ute hormoner, så da blir det kondom i tillegg til mye annet digg sex utenom PIV 😏 Anonymkode: 5bd0e...3e2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mens andre ikke takler hormoner og spiral og må bruke kondom. Vi snakker ikke om hormoner og spiraler. Men om damer kan føle forskjell på kondomer. Ikke om at noen er tvunget til å bruke det. Er det virkelig så vanskelig å faktisk holde seg til hva man diskuterer? Som det tydelig er kommet fram. Noen damer kan føle forskjell andre ikke. Hormon og spiral har ikke noe med det å gjøre. Anonymkode: 3ed60...d05 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli Vi har lite følelse inni oss. Merker ikke hva som er inni der. Anonymkode: dcd39...46f
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har lite følelse inni oss. Merker ikke hva som er inni der. Anonymkode: dcd39...46f Jeg merker det godt i åpninga. Blir en litt gnagende følelse med kondom. (Ja, har nok glid) Anonymkode: 5bd0e...3e2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #15 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Som kvinne kan jeg meddele at jeg ikke merker om han har på kondom i det hele tatt, men har aldri prøvd disse med knotter eller andre mønster. Tror helt ærlig det utgjør liten forskjell. Anonymkode: 215bd...e8e Merker du virkelig ikke om han har på kondom? Det gjør jeg. Ikke fan, men man bruker jo kondom av en grunn i visse sammenhenger, så må man - så må man. Anonymkode: a6b88...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #16 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merker du virkelig ikke om han har på kondom? Det gjør jeg. Ikke fan, men man bruker jo kondom av en grunn i visse sammenhenger, så må man - så må man. Anonymkode: a6b88...dfe Har hørt om mange som sier dette at de ikke merker forskjell da. Anonymkode: 86e87...6b7
AnonymBruker Skrevet 20. juli #17 Skrevet 20. juli Nei merker ikke noe forskjell. Merker ikke om han bruker kondom eller ikke heller. Er veldig lite følsom inni der. Anonymkode: ede25...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå