AnonymBruker Skrevet 23. juli #41 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Igjen. Vi ber deg ikke reklamere for hvorfor prisene er høye på Evidensia. Vi poengterer at uavhengige klinikker er å forrettene. Min erfaring er at der er kompetansen høyere og de ivaretar mennesker og dyr på en bedre måte. At du mener noe annet endrer ikke min erfaring. Anonymkode: 35a9a...939 Kunne ikke vært mere enig! Anonymkode: 7e484...e5d
Gliffy Skrevet 23. juli #42 Skrevet 23. juli Enig i at tannrens uten røntgen er verdiløst. Når det gjelder helt vanlig helsesjekk og vaksine tar jeg gjerne det nærmeste og billigste, men når dyrene mine skal i narkose eller de har et problem som ikke er helt standard så går jeg til spesialistene. Veterinæren skal jo kunne både slange, ku og katt, og attpåtil være tannlege for de alle sammen. Det sier seg selv at det blir en ganske overfladisk kunnskap. For mennesker er tannlege og lege to forskjellige ting med hver sin universitetsutdannelse, og det er det jo en grunn til. Kroppen til en hund er ikke noe enklere enn til et menneske. Snarere motsatt, siden hunden ikke kan snakke. Har flere ganger opp gjennom årene gått til vanlig «allround»-veterinær som har bagatellisert og avfeid det jeg har kommet med av problem med dyrene, og først når jeg har gått til spesialister har vi blitt tatt på alvor og funnet ut hva som var feil. Hadde spart mye på å gå rett til spesialist, selv om de er dyrere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå