AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Katten min skal ha helsekontroll+vaksine og fjerne tannstein i narkose. Helsekontroll og vaksine koster 995,- og tannbehandling koster rundt 3000,- Er kunde hos Evidensia Sandviken i Bergen, men finner ikke noe om rabatt på deres hjemmeside. Anonymkode: 3a403...5cc
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Aldri opplevd å få rabatt, nei Anonymkode: 2e120...58d 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Noen ganger har de kampanje på f.eks vaksine, men nei, men får ikke rabatt hos veterinæren for flere ting. Anonymkode: 9f8c4...8ed 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Jeg får rabatt når jeg kommer med flere hunder samtidig. Anonymkode: efa22...8cf
Arx Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Jeg har ihvertfall fått noe rabatt på AD/HD røntgen og vaksine samtidig, ikke trengt å betale dobbelt timeshonoar.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Katten min skal ha helsekontroll+vaksine og fjerne tannstein i narkose. Helsekontroll og vaksine koster 995,- og tannbehandling koster rundt 3000,- Er kunde hos Evidensia Sandviken i Bergen, men finner ikke noe om rabatt på deres hjemmeside. Anonymkode: 3a403...5cc Jeg antar at du spør om rabatt fordi du synes beløpet er såpass stort, men om du heller bytter over til en dyrlegen som ikke er del av en stor kjede vil du spare en god del. jeg betaler mindre for begge de tjenestene du nevner til sammen enn det du røflig tenker at tannbehandlingen vil komme på. Anonymkode: 7e484...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg antar at du spør om rabatt fordi du synes beløpet er såpass stort, men om du heller bytter over til en dyrlegen som ikke er del av en stor kjede vil du spare en god del. jeg betaler mindre for begge de tjenestene du nevner til sammen enn det du røflig tenker at tannbehandlingen vil komme på. Anonymkode: 7e484...e5d Jeg bor i Sandviken i Bergen og har ikke bil, derfor kan jeg ikke kjøre til en annen kommune og velge en selvstendig dyrlege dessverre. Ts Anonymkode: 3a403...5cc
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bor i Sandviken i Bergen og har ikke bil, derfor kan jeg ikke kjøre til en annen kommune og velge en selvstendig dyrlege dessverre. Ts Anonymkode: 3a403...5cc Så det finnes ingen andre veterinærer i noen lunde nærhet? Selv om du ikke har bil så finnes det jo kollektivtrafikk. Anonymkode: 7e484...e5d 1
StormogFrost Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Jeg har fått rabatt mange ganger. Skader ikke å spørre.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så det finnes ingen andre veterinærer i noen lunde nærhet? Selv om du ikke har bil så finnes det jo kollektivtrafikk. Anonymkode: 7e484...e5d De andre dyrlegene i Bergen har noenlunde samme pris, kanskje 2-300 i forskjell Ts Anonymkode: 3a403...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Eneste vi får rabatt på hos vår dyrlege er vaksinen til katt nr 2 når vi tar de med samtidig. Anonymkode: 17221...fb3
svartkatt Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli Tviler. Men det blir billigere å gjøre mer samtidig, ettersom man slipper f.eks betale to ganger for narkose. Kan kanskje betale i flere bolker om det er bedre? Går ihvertfall an der jeg går, men det er en privat dyrlege i Stavanger.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli Haha, med den enkle summen der så får du neppe rabatt. Hadde det vært 5+ forskjellige ting og prislapp på godt over 10 000 kr så skjønner jeg at du hadde spurt. Anonymkode: cc1d2...cbe
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli Det er ikke så uvanlig at man kan få rabatt på vaksine som gis samtidig med annen undersøkelse/behandling. Men du må kontakte veterinæren og finne det ut, hvis det ikke er oppgitt i prislisten deres. Men ikke forvent å spare mye. Jeg sjekket veterinæren nær meg, og det er rabatten kr 200 når vaksinen kommer i tillegg til noe annet. Anonymkode: 464ac...b5c
AnonymBruker Skrevet 20. juli #15 Skrevet 20. juli Det man evt sparer penger på da er at det utføres en helsekontroll både når dyret skal få vaksine og når det skal i narkose. Ikke at du får en «kvantumsrabatt». Anonymkode: 464ac...b5c 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #16 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 18.15): Jeg bor i Sandviken i Bergen og har ikke bil, derfor kan jeg ikke kjøre til en annen kommune og velge en selvstendig dyrlege dessverre. Ts Anonymkode: 3a403...5cc Går det ingen buss eller offentlig transport? Evidensia er virkelig svindyre. Da hunden min fikk oppfølging der (spesialist som kun jobbet der) betalte vi 2000kr bare vi gikk inn døra. Trengte han påfyll av sin vanlige resept kostet det også vanlig honorar selvom det alle andre steder er inkludert i konsultasjonsprisen. Ikke forvent å få noe rabatt der, og prøv å bytt dyrlege. Anonymkode: 35a9a...939 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #17 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 20.40): De andre dyrlegene i Bergen har noenlunde samme pris, kanskje 2-300 i forskjell Ts Anonymkode: 3a403...5cc Kanskje på enkelte ting, men totalen vil over tid bli en helt annen om du velger en veterinærklinikk som er utenom kjeder som Evidensia og Anicura. Anonymkode: 35a9a...939 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 0.31): Katten min skal ha helsekontroll+vaksine og fjerne tannstein i narkose. Helsekontroll og vaksine koster 995,- og tannbehandling koster rundt 3000,- Er kunde hos Evidensia Sandviken i Bergen, men finner ikke noe om rabatt på deres hjemmeside. Anonymkode: 3a403...5cc Du bør ringe og be om et prisoverslag. Jobber for Evidensia og har ikke prisene i hodet men ja, du får normalt rabatt for vaksinen når den settes samtidig med andre ting. Men jeg kan ikke si noe om dette spesifikt. Men ring/mail og be om prisoverslag. Det er null stress å gi deg så du vet hva du kan forvente. Anonymkode: 5779e...926 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kanskje på enkelte ting, men totalen vil over tid bli en helt annen om du velger en veterinærklinikk som er utenom kjeder som Evidensia og Anicura. Anonymkode: 35a9a...939 Vær grei å ikke omtale Evidensia og Anicura som om det er «det samme» For det er vi ikke! Det er store forskjeller i både utstyr, kompetanse, investeringsvilje i mennesker og utstyr. blant annet. Anonymkode: 5779e...926
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vær grei å ikke omtale Evidensia og Anicura som om det er «det samme» For det er vi ikke! Det er store forskjeller i både utstyr, kompetanse, investeringsvilje i mennesker og utstyr. blant annet. Anonymkode: 5779e...926 Broren min klipte klør på sin hund hos Evidensia og betalte over 2000kr… det er sinnsyke priser. For kloklipp og litt å sove på. (Ja han burde klippe klør selv men tør ikke.) Anonymkode: 1e52f...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå