AnonymBruker Skrevet 20. juli #21 Skrevet 20. juli K58. Fjerner med øyenbrynskniv på hake og overleppe. Det begynte med to stive hår på haka da jeg var ca 40, så ble det mer og mer 😄. Bare gled dere 😄. Man må selvfølgelig ikke fjerne hår i ansiktet, men jeg vil ikke ha dem, og det tar meg to minutt en gang i uka og fjerne dem. Om du vil bruke sånn liten kniv, så husk: helt ren kniv, nyrenset ansikt og litt olje på huden. Anonymkode: 48775...d48
AnonymBruker Skrevet 20. juli #22 Skrevet 20. juli Nei, det har jeg aldri gjort, med unntak av napping av øyenbrynene. Har ikke noe synlig dun eller hår noe sted i fjeset heller som jeg kan se og jeg er femti år. Uansett, jeg vet det er normalt å ha noe dun i ansiktet for kvinner, men det er dumt å begynne og fjerne det som kvinne. Da vil det sannsynligvis vokse ut og se litt grovere ut enn før. Anonymkode: 01d13...268
AnonymBruker Skrevet 20. juli #24 Skrevet 20. juli Jeg gjør det, for sminken legger seg så mye finere og det er en fin eksfoliering. Går aødri tilbake etter å ha begynt med det. Men viktig å bruke ren barberkniv (jrg bruker slik til øyebrynene) og rense ansiktet etterpå. Anonymkode: 444ab...7c6
Peanut Skrevet 20. juli #25 Skrevet 20. juli Jeg har en del dun som jeg shaver vekk. Føler huden blir så mye mykere 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #26 Skrevet 20. juli Jeg gjør det fra tid til annen, bruker barberhøvelen. Har flere svarte hår på haka etter svangerskap, så har kjøpt meg ipl-maskin jeg skal prøve til høsten. Anonymkode: 29f68...e34
AnonymBruker Skrevet 20. juli #27 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men viktig å bruke ren barberkniv (jrg bruker slik til øyebrynene) og rense ansiktet etterpå. Anonymkode: 444ab...7c6 En liten avsporing men kan en slik barberkniv også fungere på bikinilinje? Anonymkode: 86f34...730
Daisy-love Skrevet 20. juli #28 Skrevet 20. juli Jeg har fått mer lyse dun nå med årene. Min mor har hatt en del stive, mørke hår som jeg har hjulpet med å nappe ut. Om jeg får det, så vil jeg nok nappe de også, men jeg kommer ikke til å fjerne dun fra ansiktet. Jeg er også lys. Jeg har sett noen tar en slags kniv beregnet til dette og drar over kinnene og f.eks over munnen. Minner nesten om noe en kan bruke for å gre brynene. Sett en del av det på videoer på YouTube. Aner ikke om det finnes her i Norge, men vil tro det. Den ser faktisk ganske grei ut. Jeg tror likevel jeg heller vil gå for å nappe stive/mørke hår, og la resten bare være, så lenge det er lyst og mer som dun.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #29 Skrevet 20. juli Nei gjør nå ikke det. Har 2 mørke stive akurat som bestemor og mor mi, de napper jeg Anonymkode: 69661...cf3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #30 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): En liten avsporing men kan en slik barberkniv også fungere på bikinilinje? Anonymkode: 86f34...730 Nei, dårlig idé! Anonymkode: 444ab...7c6
enkefru Skrevet 20. juli #31 Skrevet 20. juli Har noen bartehår ved venstre munnvik som jeg napper bort ved ujevne mellomrom
AnonymBruker Skrevet 20. juli #32 Skrevet 20. juli Jeg barberer hals, fordi det er så vanskelig å se skjegghårene i speilet. Overleppe og hake napper jeg Anonymkode: 03fdf...35d
Perelandra Skrevet 20. juli #33 Skrevet 20. juli Har passert 50 år, og med alderen har jeg fått litt mer hår i ansiktet. Jeg har lys hud og får lyse eller rødlige hår. På overleppa får jeg hvite men stive "værhår", og under haka får jeg noen rødlige hårstrå. Jeg fjerner med barberhøvel ca. en gang i uka. Det er rask og enkelt gjort på under et minutt. Hårfjerning er generell noe jeg bruker lite tid og krefter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå