Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke forsikringer er egentlig de viktigste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gruppelivsforsikring gjennom jobben, gjeldsforsikring, utvendig forsikring (villaforsikring) på huset, innboforsikring, reiseforsikring... og det tror jeg var det hele? :klø:

Skrevet

Reiseforsikring, innboforsikring og forsikring via jobb.

Skrevet

bil, innbo, ulykke og uføre, reise

Vi leier, så huseier sørger for villaforsikring.

Skrevet

Jeg vil si at av de forsikringene jeg har, så er uføre den viktigste.

Hvis jeg nå i så ung alder skulle bli uføre, så blir jeg minstepensjonist resten av livet. Det finnes forskjellige uføreforsikringer, men den jeg har sørger for en utbetaling på 5000 kroner i måneden fram til jeg er er 60.

Skrevet

Jeg har innbo, ulykke, bilforsikring og reiseforsikring.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Reise, innbo og bil. Dersom vi skulle ta opp større lån sammen blir det også en livsforsikring.

Skrevet

Jeg har livsforsikring, innbo, reise, ulykke og uføre!

Akkurat nå er reise og innbo viktigst men det er jo fordi sjansen for at de blir brukt er litt større enn de andre nå som jeg er så ung og frisk og reiser mye!

Skrevet

Innbo, villaforsikring og bilforsikring.

I tillegg har jeg liv- og ulykkesforsikring samt reiseforsikring gjennom arbeidsgiver.

Hadde tidligere forsikring på hunden, men nå er den død.......

(Har selvsagt også forsikret barna, men her var det snakk om de som ikke hadde barn.....så da så.......)

Skrevet

Bil, innbo og forsikring via jobben.

Skal ha reiseforsikring og, men har ikke rukket å skaffe meg det ennå i år.

Skrevet

Jeg/vi har forsikring av biler, motorsykler, huset (villa + innbo), uføre (ekstra i forhold til den på jobben), kritisk sykdom (bare jeg), reise + den vi begge har gjennom jobben.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ingen tror jeg. Må få gjort noe med det

Skrevet

Har innbo-, livs-, ulykke- og reiseforsikring.

Gjest Aloha
Skrevet

Har innbo-, reise- og bilforsikring, samt gruppelivsforsikring gjennom jobben.

Skrevet

Før vi fikk barn hadde jeg

-uføreforsikring (og skade kanskje?)

-livsforsikring på samboeren min (lik halve verdien av leiligheten vår)

-reiseforsikring

-innboforsikring

Også forsikring på bilen da.

Skrevet (endret)

Vi har livsforsikring, uføreforsikring (uførepensjon), ulykkesforsikring, husforsikring, hjemforsikring (innbo), bilforsikring og reiseforsikring. I tillegg har vi en del dekninger via jobb.

Når man er to som eier bolig sammen er gjensidig livsforsikring veldig veldig viktig. I tillegg er det viktig med uføreforsikring, slik at man sikrer seg selv økonomisk i tilfelle uførhet. Også er det selvsagt viktig å ha en god hus- og hjemforsikring. Og har man bil kommer man jo ikke utenom i alle fall ansvarsforsikring på bilen.

Endret av Nala
Skrevet

Bilforsikring, innboforsikring, (boligforsikring - dvs. bygget jeg bor i er naturligvis forsikret, men det går inn i fellesutgifter), uføreforsikring, reiseforsikring og ulykkesforsikring. Dessuten har jeg en liten forsikring av typen "alvorlig sykdom" som skal kunne utbetales 30 dager etter at diagnose er stilt.

Av disse så er vel kanskje uføreforsikringen og boligforsikringen de viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...